02:42|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 22 تیر 1399 - 13:07
کد خبر: 14688
یادداشت:

آمار قابل تأمل ابتلای کادر درمان آذربایجان‌غربی به کرونا

کادر درمان به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و در هفته گذشته ابتلای بیش از 90 نفر در شهرهای مختلف آذربایجان غربی از پرستاران به این ویروس اندکی قابل تامل است.
آمار قابل تأمل ابتلای کادر درمان آذربایجان‌غربی به کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، پرسنل بیمارستانی که از همان ابتدا در مقابله با شیوع کرونا سنگ تمام گذاشتند اما متاسفانه این روزها شاهد آمار بالای فوتی های کادر درمان هستیم که این موضوع  بسیار رنج آور و دردناک است.

در پی گزارش های حاکی از پرسنل درمانی نبود امکانات کافی بهداشتی برای تجهیز کادر درمان ازجمله مواردی است که بارها موجب ناراضایتی آن‌ها شده است و این مشکلات می‌تواند یکی از عوامل دخیل در افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا باشد

از طرفی نحوه عملکرد مدیران متولی این حوزه بی تاثیر نیست و این موضوع تا کنون سبب گلایه کادر درمان بوده است که اگر اصلاح نشود می‌تواند آسیب‌های اساسی را در آینده به استان وارد کند.

در هفته گذشته براساس آمار اعلامی بیش از 90 نفر از کادر درمان شاهین دژ و بوکان به ویروس کرونا مبتلا شدند البته در این هفته کادر درمان استان نیز تعدادی از پزشکان حاذق خود را در بخش های مختلف به سبب همین بیماری از دست داد.

بدون شک نه تنها مسئولیت جان مردم بلکه جان کادر درمان نیز بر دوش مدیرانی است که امروز ادعا می‌کنند می‌توانند این مجموعه را مدیریت کنند و اگر کوتاهی صورت گیرد باید همه آن‌ها دلیل قانع کننده ای برای آن داشته باشد.
بهتر است اگر توانایی مدیریت این بیماری را ندارید اعلام کنید تا کرونا این چنین افسار گسیخته بر جان مردم نتازد و افراد کاربلد در این میدان حاضر شوند.

فراموش نکنیم اگردر ادامه نیز کرونا با چنین سرعتی از بین کادر درمان قربانی بگیرد این استان با آسیب‌های جدی مواجه خواهد شد و این نحوه مدیریت جای تاسف دارد. برای مدیریت این فاجعه قاطع باشید والا در آینده کار سخت تر خواهد بود. اینجا شما مسئول جان مردم هستید اگر غیراین است و معتقدید هرکس مسئول جان خودش است استعفاء دهید تا مردم مدیریت کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید