15:03|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 22 تیر 1399 - 09:19
کد خبر: 14681

ورزشگاه 6 هزار نفری ارومیه بازهم کرونایی شد

شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در ارومیه باعث شد ورزشگاه 6 هزار نفری این شهر که روزهای پایانی سال گذشته برای شرایط اضطراری به نقاهتگاه تبدیل شده بود، پس از چند ماه تعطیلی بازهم کرونایی شود.
ورزشگاه 6 هزار نفری ارومیه بازهم کرونایی شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، وخامت اوضاع شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی به تکمیل ظرفیت بیمارستانها و مراکز درمانی استان برای پذیرش بیماران کرونایی انجامید.

تکمیل ظرفیت بیمارستانها و مراکز درمانی که به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دارد، باعث شد تا بار دیگر ورزشگاه 6 هزار نفری ارومیه به عنوان نقاهتگاه  که در روزهای ابتدایی شیوع بیماری برای روزهای اضطراری پیش بینی شده بود، بار دیگر پذیرش بیمار داشته باشد.

روز گذشته تعداد فوتی‌های کرونا در آذربایجان غربی که همچنان در وضعیت قرمز است بار دیگر دو رقمی شد و تعداد بیماران بستری حاد تنفسی باز هم رقمی بیش از 700 نفر را ثبت کرد.

شهرهای خوی و ارومیه همچنان با ثبت 120 و 117 مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در صدر جدول شهرهای آلوده از نظر شیوع این ویروس قرار دارند و شهرهای دیگر از جمله مهاباد، بوکان، تکاب و پیرانشهر نیز حال و روزی بهتر از این دو شهر در این روزها ندارند.

اوضاع آذربایجان غربی بدون تعارف در شیوع ویروس کرونا اصلا خوب نیست و اگر همدلی و همیاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نباشد بدون شک این شرایط به قیمت جان خیلی از مردم تمام می‌شود.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید