17:00|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1399 - 09:59
کد خبر: 14663
بی‌تفاوتی مسئولین به مصوبات کرونایی؛

رطب خورده کی کند منع رطب!

تصاویر منتشر شده و رصد فضای مجازی حکایت از بی تفاوتی آشکار مسئولین به مصوبات کرونایی دارد که به‌نظر می‌رسد عده‌ای از آن‌ها هنوز اعتقاد دارند مسئولین کرونا نمی‌گیرند.
رطب خورده کی کند منع رطب!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در حالی که استان در وضعیت قرمز قرار دارد و طی چند روز گذشته آذربایجان‌غربی بیشترین آمار مبتلایان را در کشور به خود اختصاص داده بود، اما متاسفانه نه تنها از سوی مردم بلکه از سوی مسئولین این موضوع به حاشیه کشانده شده.

تصاویر منتشر شده از جلسات غیر ضروری و سفرهای مسئولین نشان از عدم رعایت مصوبات ستاد ساماندهی کرونا توسط آنان است که گویا خودشان نیز اعتقادی به این قوانین ندارند.

در کمال ناباوری روز گذشته جمعی از مسئولین برای افتتاح چند پروژه به ماکو سفر کردند و این در حالی است که مقامات استانی می‌توانستند از ویدئو کنفرانس برای انجام این افتتاحیه‌ها و برگزاری جلسات در شهرستان‌ها استفاده نمایند. حال چه حکمتی برای پافشاری در این گشت و گذارها وجود دارد، خدا داند و بس!

رصد فضای مجازی در طی چند روز اخیر متاسفانه عدم رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را در مجلس شورای اسلامی  را به تصویر می‌کشید که علیرغم تاکیدات فراوان و همچنین ابتلای تعدادی از نمایندگان مجلس به کرونا این موضوع نادیده گرفته شده است.آیا مسئولین از رعایت پروتکل‌های بهداشتی مستثنی هستند؟

در این شرایط که آنان حتی به انچه که خودشان اعلام می‌کنند، اعتقادی ندارند باید گفت: رطب خورده کی کند منع رطب!

 در صورتی که بی توجهی ها ادامه پیدا کند که نشان از ضعف مدیران در نحوه مدیریت این بحران دارد، انتظار رعایت و جدیت از سوی مردم عملا بی نتیجه و بی اثر است و  پیشنهاد می‌شود در ادامه مبارزه با کرونا مسئولین نیز دقت کافی را به این موارد داشته باشند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید