01:12|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 15 تیر 1399 - 12:16
کد خبر: 14638

تکلیف مردم با امتحانات مشخص شود، حضوری یا مجازی!

شیوع کرونا و قرار گرفتن وضعیت آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز محدودیت‌های را به وجود آورده اما هنوز تکلیف مردم با برگزاری برخی امتحانات مشخص نیست.
تکلیف مردم با امتحانات مشخص شود، حضوری یا مجازی!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، شیوع گسترده کرونا در آذربایجان‌غربی وضعیت این استان را بحرانی کرده و محدودیت‌هایی را به دنبال آورده که یکی از آنها برگزاری مجازی امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها و آزمون‌های داخلی برخی از سازمانها است.

برگزاری مجازی تمامی امتحانات دانشگاهی و غیردانشگاهی تدبیری است که مسئولین استانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شد و اجرای ان از طریق اطلاعیه محدودیت‌های کرونایی از طریق ستاد مقابله با این بیماری در استان اطلاع رسانی شده است.

پیامهای ارسالی حاکی از آن است علیرغم صدور اطلاعیه محدودیت‌های کرونایی و لغو برگزاری حضوری امتحانات دانشگاهی و غیردانشگاهی برخی از دانشگاه‌ها و سازمانها همچنان در برگزاری حضوری آزمونهای پایان سال تحصیلی اصرار جدی دارند و به ظاهر درک روشنی از وضعیت بحرانی و شرایط خاص استان در برابر همه گیری کرونا ندارند که خود را در برابر جان دیگران مسئول نمی دانند.

البته شاید خالی از لطف نباشد که مسئولین بدانند برخی از صاحبان کسب و کارهایی که در لیست محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته قرار دارند بدون نظارت و توجه به هشدارهای مسئولین همچنان مشغول ارائه خدمات در صنف خود هستند و از این دست کسب و کارها می توان به آرایشگاه ها، سالن های زیبایی و آموزشگاه و برخی از تالارهای پذیرایی اشاره کرد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید