01:59|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1399 - 13:28
کد خبر: 14623

کرونا و چالشی به نام برنامه‌های نمایشی مسئولین

آذربایجان‌غربی در روزهای اوج شیوع کرونا با چالشی به نام برنامه‌های نمایشی مسئولین نیز دست و پنجه نرم می‌کند که ضرورتی برای برگزاری آنها در این شرایط بحرانی وجود ندارد.
کرونا و چالشی به نام برنامه‌های نمایشی مسئولین

به گزارش سرویس پایش باریش نیوز، این روزها که شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی حد مجاز را رد کرده و به وضعیت قرمز رسیده است، برگزاری برخی از همایش‌ها و برنامه‌های اداری با کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز به این وضعیت دامن زده است.

شیوع ویروس شوم کرونا به اندازه کافی این استان را در مرز مرگ و زندگی قرار داده و به نظر می‌رسد مسئولین به جای اینکه چاره‌ای راهگشا برای این خروج از بحران سلامت داشته باشند تنها به فکر برگزاری برنامه‌های نمایشی هستند که ضرورتی برای اجرای آن آنهم در شرایط  فعلی احساس نمی‌شود.

با اینکه متولیان بهداشت استان بارها تذکر دادند که جوانان و نوجوانان هم در معرض جدی ابتلا به بیماری کرونا هستند اما همین مسئولین خودشان تعدادی از جوانان را در یک برنامه به بهانه تکریم از مدافعان سلامت دور هم جمع می‌کنند، تا در عمل زحمات همه اقشار برای کنترل بیماری بی نتیجه بماند.

بهتر است مسئولین سلامت استان که اینقدر به فکر زحمات و تلاش‌های کادر درمان هستند به جای تکریم‌های متظاهرانه و تهدید رسانه‌های منتقد به برخی از حرکات نمایشی حقوق و مزایای شاغلین بخش درمان استان را به موقع بپردازند.

البته بروز چنین رفتارهای شتاب‌زده‌ای در مقابل رسانه‌هایی که همواره دغدغه سلامت استان را دارند چندان دور از ذهن نیست زمانی که مسئولین رده بالای استانی رسانه‌ها و خبرنگاران را یاران کرونا معرفی کرده و حق انتقادهای به جا را از رسانه‌ها سلب می‌کند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید