16:50|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1399 - 11:17
کد خبر: 14621
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با باریش:

کمک به مستمندان به مانند حضرت‌رضا‌(ع) باید کریمانه باشد

اگر کمک‌های مردم به مستمندان به گونه‌ای باشد که گیرنده را خجالت زده و شرمسار نکند قطعا این امر بهتر است و مطابق با درسی است که حضرت رضا (ع) و اولیای دین تعلیم دادند.
کمک به مستمندان به مانند حضرت‌رضا‌(ع) باید کریمانه باشد

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی باریش‌نیوز ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: امام هشتم (ع) دارای فضایل و کرامات زیادی است و در همه ایام حرم ایشان برای استقبال از زائران و دلداگان حضرت باز است.

وی افزود: دهه کرامت امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا با سال‌های گذشته تفاوت دارد و زائران حضرت امکان زیارت از نزدیک را ندارند اما دل‌های عاشقان و ارادتمندان به سمت مرقد ایشان پر می‌کشد.

حجت‌الاسلام شبستری ادامه داد: عاشقان حضرت رضا (ع) در روز میلاد این حضرت می‌توانند با قرائت زیارت نامه و صلوات خاصه، حضرت را از راه دور و با پای دل زیارت کنند.

وی گفت: حضرت امام رضا (ع) در زمان حیات خود به محرومین کمک کرده و آنان را یاری می‌کردند از این رو در این ایام که کرونا باعث شده بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل و خلل شود، الگو گرفتن از حضرت و کمک به مستمندان بسیار حائز اهمیت است و کمک به افراد نیازمند به مانند دست‌گیری حضرت رضا (ع) از افراد فقیر باید کریمانه باشد. 

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر کمک‌های مردم به مستمندان به گونه‌ای باشد که گیرنده را خجالت زده و شرمسار نکند قطعا این امر بهتر است و مطابق  با درسی است که حضرت رضا (ع) و اولیای دین به مسلمانان تعلیم دادند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید