13:33|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 07 تیر 1399 - 13:33
کد خبر: 14582
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد:

8 هزار انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی شد

نزدیک به ۸ هزار انشعاب غیرمجاز بصورت شناور در سطح آذربایجان‌غربی شناسایی شده که عمدتا به دلیل عدم واگذاری در پروسه مشکلات قانونی است و از نمایندگان مردم درخواست رفع این مشکل را داریم.
8 هزار انشعاب غیرمجاز ر در استان شناسایی شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی امروز در نشست خبری که به منظور ارائه راهكارهاي مديريت مصرف برق جهت گذر از پيك بار برق تابستان با اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: طرح های تشویقی برای کسانی که در مدیریت و صرفه جویی مصرف برق اقدام می کنند ، اجرا می‌شود.

وی افزود: در فصل تابستان ساعات اوج مصرف برق از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ است و در این بازه زمانی ۱۲ الی ۱۶ به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی در ادارات و منازل  فشار بیشتری بر شبکه تحمیل می شود و در این ساعات دما و سرعت کولر را کنترل کنیم

حسن بکلو بیان کرد: بهتر است استفاده از وسایل پر مصرف برقی در منزل را به ساعات غیر پیک و اوایل روز موکول کنیم و با خاموش کردن لامپ‌های غیرضروری با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق، صنعت برق را در گذر از پیک بار تابستان همراهی کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: جایگاه رسانه‌ها جهت فرهنگ‌سازی در برابر مشکلات و چالش های برق، حوزه مدیریت مصرف و احداث نیروگاه، برای همراهی بیشتر مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پاداش به کشاورزانی که در راستای صرفه جویی در مصرف برق با شرکت توزیع نیروی برق همکاری داشتند، تقدیم شد.

حسن بکلو تصریح کرد: تمامی خدمات که شامل ۲۸ خدمت برای مشترکین است به‌صورت غیرحضوری انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پایان گفت: تلفات انرژی برق در سال گذشته  9/10درصد بود و برآورد ما پرت برق ۲ درصد استفاده غیرمجاز از شبکه برق، یک درصد به دستکاری پنهان، یک درصد عدم قرائت کنتور و غیره را شامل می شود و کاهش تلفات جزو برنامه های اصلی شرکت است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید