13:56|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 تیر 1399 - 11:26
کد خبر: 14579
یادداشت:

وضعیت بیکارشدگان کرونا در آذربایجان‌غربی قرمز است

وضعیت قرمز بیکارشدگان کرونا در آذربایجان غربی نگران کننده است و در صورتی که مدیریت نشود ممکن است تبعات و خسارات جبران ناپذیری در پی داشته باشد.
وضعیت بیکارشدگان کرونا در آذربایجان‌غربی قرمز است

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، آمار بیکار شدن در روزهای کرونایی صبح امروز در خروجی بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت که متاسفانه وضعیت آذربایجان‌غربی قرمز است و این موضوع می‌تواند در روزهای آینده تبعات سنگینی برای سراسر استان به‌همراه داشته باشد که باید این اوضاع برای خروج از بحران و پیشگیری از آسیب ‌های مختلف در پی بیکاری افراد مدیریت شود.

انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی ضمن بررسی دلایل وضعیت وخیم استان در گسترش آمار بیکاری پس از شیوع کرونا را رصد و پیگیری نمایند و راهکار مناسب را جهت کاهش این موضوع ارائه دهند.

اکنون بسیاری از افراد به سبب شیوع بیماری کرونا بیکار شده‌اند و این موضوع بدون شک مشکلات معیشتی مردم را مضاعف کرده است که این موضوع با توجه به نامشخص بودن اتمام کرونا باید ساماندهی شود.

یاس و ناامید و مشکلات اقتصادی از جمله معضلاتی است که این روزها بیکارشدگان کرونایی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند اکنون باید دید راهکار مسئولین برای حل این موضوع چیست؟

همانطور مسئولین کشوری بارها اعلام کرده‌اند باید به زندگی با کرونا عادت کرد و تا زمانی که درمان قطعی برای این بیماری مشخص نشده باشد پایان آن را نمی‌توان به طور قطعی اعلام کرد، از این رو یافتن راه چاره اساسی برای گذر از بحران بیکاری ناشی از شیوع کرونا ضرورتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید