23:09|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1399 - 11:40
کد خبر: 14572

قیمت مرغ در پرچین 15 هزار تومان ماند

قیمت هر کیلو گوشت مرغ گرم امروز در بازار ارومیه 15 هزارتومان مصوب شد.
قیمت مرغ در پرچین 15 هزار تومان ماند

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، قیمت گوشت مرغ در روزهای اخیر به گفته برخی مسئولین به دلیل افزایش تقاضا و کاهش عرضه قیمت‌های نجومی را بار دیگر تجربه کرد.

افزایش قیمت مرغ در برخی از مراکز عرضه تا 19 هزار تومان هم رسید و بسیاری از مردم به خصوص اقشار کم درآمد و متوسط جامعه در هفته‌های اخیر از تهیه گوشت مرغ برای سفره‌های خود ناامید شدند.

گرچه همین چند روز پیش رئیس اتحادیه مرغ و گوشت ارومیه قیمت نهایی عرضه مرغ در بازار ارومیه را برای مرغ یخ‌زده 12 هزار و مرغ گرم تنها 13هزار تومان اعلام کرده بود، امروز قیمت مصوب گوشت مرغ گرم برای مصرف‌کننده نهایی از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان 15 هزار تومان مصوب شد.

گفتنی است این اداره کل تصریح کرده است که عرضه مرغ گرم بالاتر از قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار کشوری تخلف است و مردم می‌توانند تخلفات این صنف را با سامانه تلفنی 124 گزارش دهند.

ناگفته نماند تا کنون شماره‌ها و سامانه‌های متعددی برای پیگیری تخلف اصناف از جمله گرانفروشی و کم فروشی ارائه شده اما اینکه تا چه اندازه شکایت های مردمی پیگیری شده و بر چرخه تولید، توزیع، عرضه و تقاضای کالاها در بازار نظارت می‌شود خود مثنوی هفتاد من کاغذ است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید