00:20|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1399 - 10:47
کد خبر: 14571
باریش گزارش می‌دهد:

سهم نمایندگان آذربایجان‌غربی از کمیسیون‌های مجلس یازدهم

اسامی رئیس و اعضای ۱۴ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
سهم نمایندگان آذربایجان‌غربی از کمیسیون‌های مجلس یازدهم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، آذربایجان غربی در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی 13 نماینده دارد که برای پیگیری امور توسعه و پیشرفت استان برای چهار سال بر کرسی های این مجلس تکیه زدند.

روز گذشته اسامی رئیس و اعضای 14 کمیسیون تخصصی مجلس بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت و سهم نمایندگان آذربایجان غربی از این کمیسیون‌ها نیز مشخص شد.

در این لیست سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه عضو کمیسیون اجتماعی و عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق، وحید جلال زاده و روح الله حضرت پور دیگر نمایندگان ارومیه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی شدند.

مهدی عیسی زاده و علی زنجانی نمایندگان مردم شهرهای میاندوآب و نقده و اشنویه رئیس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، محمد علی پور نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران عضو کمیسیون اقتصادی شدند.

گفتنی است در دور یازدهم خانه ملت جلال محمودزاده، نماینده مردم مهاباد نائب ریس اول کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان نیز در کمیسیون اقتصادی به عنوان دبیر اول این کمیسیون عضو شدند.

براساس این گزارش یعقوب رضازاده نماینده سلماس به عنوان عضو هئیت رئیسه و دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و عادل نجف زاده و کمال حسین پور نمایندگان مردم شهرهای خوی، سردشت و پیرانشهر نیز به عنوان اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم انتخاب شدند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید