16:09|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1399 - 10:25
کد خبر: 14569
یادداشت:

بازار بی‌صاحب ارومیه

بازار آشفته و قیمت‌های سربه فلک کشیده نشان از ضعف مدیریت در کنترل قیمت اقلام مختلف در ارومیه را دارد که این بازار بی‌صاحب باید ساماندهی شود.
بازار بی‌صاحب ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، وضعیت بی سر و سامان قیمت اجناس و اقلام مختلف صدای مردم ارومیه را در آورده و پیام‌های مردمی حکایت از نارضایتی آنان را دارد  اما گویا این صدا به گوش مسئولین نمی‌رسند و یا در جلساتی نمایشی و نمادین برای این زخم درمانی پیدا نمی‌کنند.

درد گرانی هر روز بیشتر مردم را آزار می‌دهد اما در این بین کسی نیست که به این وضعیت خاتمه دهد و بنظر خبری از نظارت و پیگیری‌ها در بازار ارومیه نیست.

هر روز خبر نایاب شدن یکی از اقلام به گوش می‌رسد و این حالی‌ است که مسئولین در جلسات خود اعلام می‌کنند مشکلی در تامین اقلام اساسی نداریم که این در تناقض با بطن جامعه است و متاسفانه کمبود اقلام و اوج گرفتن قیمت‌ها یکی از مشکلات اساسی مردم در این روزها به شمار می‌رود.

دستگاه متولی بهتر است به‌جای پاک کردن صورت مسئله پاسخگوی این مشکل باشد و دلیل این قیمت های سلیقه ای را در فروش اقلام مختلف اعلام نماید.

متاسفانه مردم در این اوضاع شیوع کرونا که سبب ایجاد مشکلات اقتصادی شده است نبود نظارت کافی یکی از عمده مشکلاتی است که به وضعیت فعلی دامن می‌زند و به‌نظر می‌رسد تا کنون اقدام اساسی برای ممانعت از جولان برخی سودجویان در بازار انجام نگرفته است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

as
1399/04/06 - 09:35

واقعا بی صاحب شده ،قبل کرونا لپه گرفته بود کیلو16000تومن،هفته پیش گرفتم 26000تومن دیگه تا این حد؟؟ برای حبوبات چه اتفاقی افتاده؟ بی کفایتی مسئولین واقعا غوغا میکنه.