09:00|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1399 - 12:55
کد خبر: 14564
یادداشت:

دغدغه کنکور در روزهای کرونایی

کنکور بدون تغییر زمان با تعیین ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرهای وضعیت قرمز با رعایت پروتکل‌ها‌ی بهداشتی نیز برگزار می‌شود.
دغدغه کنکور در روزهای کرونایی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، با توجه به نزدیک شدن کنکور در کشور و تعطیلی مدارس استرس و اضطراب دانش‌آموزان کنکوری در سال جاری بیشتر از سال های گذشته شده و لزوم مهار اضطراب و استرس این دانش‌آموزان بیش از پیش احساس می‌شود.

دانش آموزان کنکوری امسال با نزدیک شدن آزمون کنکور اضطراب همیشگی رقابت در کنکور را دارند و علاوه براین اضطراب باید نگرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا را هم داشته باشند که این امر برای دانش آموزان بسیار سخت است.

دانش آموزان کنکوری باید برای فراگیری علم و تمرکز آرامش کافی داشته باشند اما با شیوع ویروس کرونا این آرامش همراه با اضطراب بیشتر از بین رفته است.

اضطراب و استرس کنکور و کرونا را باید دانش اموزان کنکوری امسال مدیریت کنند و با راهکارهای مختلف این اضطراب را از بین ببرند ولی در صورتی که این اضطراب مدیریت نشود برای دانش آموزان در زمان برگزاری آزمون مشکل ساز خواهد بود.

دراین میان ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده که آزمون سراسری کنکور 99 با وجود کرونا حتی در شهرهای وضعیت قرمز با رعایت پروتکل های بهداشتی هم برگزار خواد شد.

گفتنی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا برای کنکور امسال سالن های بیشتری را در اختیار حوزه های امتحانی قرار داده است تا دانش آموزان کنکوری با آرامش خاطر کامل در آزمون شرکت کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

میلاد
1399/04/05 - 07:55

مزخرف بود.