10:00|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1399 - 11:59
کد خبر: 14563
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

تجهیز حمل‌و‌نقل عمومی ارومیه به سیستم‌ پرداخت الکترونیک

ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه مجهز به سیستم‌های نوین پرداخت الکترونیکی کرایه و سامانه مانیتوریتگ می‌شوند.
تجهیز حمل‌و‌نقل عمومی ارومیه به سیستم‌ پرداخت الکترونیک

رضا مشهدی کشتیبان، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری ارومیه در نظر دارد نسبت به واگذاری فرصت سرمایه‌گذاری تهیه و اجرای سستم حمل و نقل بار و مسافر شهر ارومیه اقدام کند.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این سیستم به تعداد تقریبی 4هزار و 400 دستگاه تاکسی و 325 دستگاه اتوبوس مجهز به سیستم های نوین پرداخت الکترونیکی کرایه و سامانه مانیتوریتگ می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: در این سیستم به تدریج کارت‌های قبلی اتوبوس از چرخه خارج و کارت‌های جدید با تکنولوژی روز جایگزین آنها می‌شوند.

مشهدی کشتیبان با بیان اینکه هدف از راه اندازی این سیستم حذف پول نقد از روند پرداخت کرایه است، خاطرنشان کرد: در فازهای بعدی بخش عمده خدمات شهری با این کارت قابل پرداخت می شود و پروژه حاضر به عنوان زیربنای کارت شهروندی و انجام مقدمات پروژه شهروند الکترونیک نیز خواهد بود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری ارومیه ادامه داد: شرکت کنندگان فراخوان تا تاریخ 26 تیرماه جاری فرصت دارند تا پروپوزال پیشنهادی خود را براساس ملزومات مندرج در اسناد فراخوان (قابل بارگیری از سایت سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری به آدرس www.investment.urmia.ir   تکمیل و ارائه نمایند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ایوب شیری
1399/04/07 - 16:00

عالی