13:26|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1399 - 10:48
کد خبر: 14559
یادداشت:

رقص کرونا در ارومیه با فراموش شدن پروتکل‌های بهداشتی

نبود توجه کافی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در اماکن عمومی مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای باعث رقص بی‌مهابای ویروس کرونا در ارومیه شده است.
رقص کرونا در ارومیه با فراموش شدن پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، با توجه به گسترش و موج دوم کرونا در ارومیه تدابیر و محدودیت های برای مقابله با این بیماری ایجاد شده اما متاسفانه تعدادی از مردم چندان به این موضوع توجه ندارند.

عدم رعایت فاصله‌گذاری‌ها و عادی شدن کرونا در بین مردم و کمتر رعایت کردن موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در اماکن و مراکز تجاری و فروشگاه‌ها یکی از مهمترین دلایل افزایش آمار ابتلایان به کرونا در روزهای اخیر در ارومیه است.

استفاده از ماسک در تمامی اماکن تجاری با اعلام ستاد مبارزه با کرونا ارومیه الزامی شده اما در بعضی از فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ شهر که بدون رعایت الزامات فاصله گذاری ایمن در حال عرضه خدمات هستند استفاده ای مردم از ماسک نسبت به اوایل کم رنگ شده است.

استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را باید جدی بگیریم و در اماکن عمومی پرتردد از ماسک استفاده کنیم تا خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهیم.

باید قبول داشته باشیم که ویروس کرونا تا پیدا شدن واکسن با ما خواهد بود و برای حفظ و سلامتی خود و عزیزانمان باید این بیماری را جدی بگیریم و موارد بهداشتی رعایت کنیم تا شاهد افزایش شمار مبتلایان به این بیماری نباشیم.

کرونا در کمین همه است و ما باید بهتر از قبل موارد بهداشتی را رعایت کنیم تا هرچه زود به قطع زنجیره‌ای این بیماری کمک کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ناصر
1399/04/04 - 22:14

دعاهای شبهای قدر برای رفتن کرونا که اثر نکرد هشدارهای دکتر جهانپور هم که باعث شد خودش برکنار شود مردم هم که عین خیالشون نیست پس کرونا گرفتن و مردن بهترین راه هستش