05:27|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1399 - 10:43
کد خبر: 14558
یادداشت:

بیمارستان زنان ارومیه افتتاح نشده کرونایی شد

تعداد بالای افراد مبتلا به کووید19 در آذربایجان‌غربی مسئولان را بر آن داشت بیمارستان تخصصی زنان ارومیه را قبل از افتتاح رسمی وارد مدار کرونایی کنند.
بیمارستان زنان ارومیه افتتاح نشده کرونایی شد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به‌ طور نگران کننده‌ای هر روز روند افزایشی به خود می‌گیرد و این موضوع برای مسئولان کشوری نیز حائز اهمیت است تا جایی که در روزهای گذشته بنابر گفته رئیس علوم پزشکی تیمی متشکل از پزشکان متخصص از تهران برای بررسی وضعیت به ارومیه آمدند.

هم‌چنین با افزایش بیماران مبتلا به کویید19 بیمارستان زنان ارومیه که در حال تکمیل است برای بیماران کرونایی اختصاص پیدا می‌کند اگرچه امیدواریم در روزهای آتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وضعیت رو به بهبودی باشد و هرگز شاهد بستری شدن هموطنانمان در این بیمارستان نباشیم.

متاسفانه آمار افزایش مبتلایان در چند روز اخیر حکایت از حال ناخوش استان را دارد و در صورتی که این روند بی توجهی به قوانین مصوب در ستاد اسانی مبارزه با کرونادر ادارات و اماکن عمومی ادامه داشته باشد آذربایجان‌غربی دچار خسران جبران ناپذیری می‌شود.

جواد آقا زاده وضعیت بیماران را بدحال تر و میانگین سنی مبتلایان را در وضعیت فعلی جوان‌تر از گذشته اعلام کرد و این در حالی است که اکنون شاهد حضور جوانان در بسیاری از محافل و تجمعات بدون رعایت موارد بهداشتی هستیم.

شایسته است خانواده‌ها هشدارهای لازم و جدیت کافی را برای آگاهی بخشی به فرزندان خود ارائه دهند.

مبارزه با کرونا خواستار همت همگانی است و باید همه مردم و مسئولین همراه یک دیگر برای نابودی آن تلاش کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

امیرعباس
1399/04/05 - 15:37

سلام چرا کسی پاسخ سوالاتمونونمیده ازبیمارستان آماده نیست چطوری براکرونااماده میکنن لطفا لطفا یک نفر پاسخ بده قبولین کی شروع بکارمیکنن؟؟

رویا
1399/04/04 - 14:08

سلام نیروهاش رو از کجا میخواد بگیره؟؟؟؟ نیروهای اصلی و ذخیره های خودشو لطفا بکار بگیرید هم کادر اداری و هم درمانش رو

امیرعباس
1399/04/04 - 12:34

سلام لطفا پیگیرشیدکه تکلیف قبولین بیمارستان زنان چه میشود خسته شدیم ازبلاتکلیفی باکرونا بی کرونا بدونیم اصلا سرکارمیریم یانه؟؟