09:23|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1399 - 10:25
کد خبر: 14557
باریش گزارش می‌دهد:

بی‌توجهی ادامه‌دار به عوارض دریاچه ارومیه

چند سالی است که مردم از دریافت عوارض نامتعارف در پل میانگذر دریاچه ارومیه ناراضی هستند با این حال هیچ‌گونه توجه و نظارتی از سوی مسئولان در این منطقه مشاهده نشده است.
بی‌توجهی ادامه‌دار به عوارض دریاچه ارومیه

به گزارش سرویس اقتصادی باریش‌نیوز؛ جاده ارومیه به تبریز یکی از مسیرهای مهم مواصلاتی است که به طور روزانه حجم زیادی از خودروهای سبک و سنگین از این مسیر تردد می‌کنند.

براساس قانون ثبت شده کشوری در خصوص دریافت عوارض بزرگراها و آزادراه‌ها، عوامل مختلفی دخیل است که یکی از آنان بستگی به کیفیت و وضعیت در جاده‌ها دارد که گویا این امر در عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه اعمال نشده است.

چند سالی است که وضعیت نامناسب آسفالت جاده شهید کلانتری و عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه مردم را ناراضی کرده و با این حال مسئولان متولی هیچ‌گونه اقدام قابل توجهی در این راستا انجام ندادند.  

میزان هزینه عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه از شهرهای دیگر بیشتر است

جواد یکی از شهروندان ارومیه‌ای در ارسال پیامی گفت: مبلغ دریافت عوارض در پل میانگذر دریاچه ارومیه منطقی نیست و مبلغ دریافتی از سایر شهرهای کشور بیشتر است.

وی در ادامه به کیفیت نامناسب جاده شهید کلانتری اشاره و گفت: کیفیت مسیر جاده شهید کلانتری به صورت کلی مناسب نیست و دریافت مبلغ عوارض نسبت به کیفیت جاده نامعقول است.

دریافت 14 هزارتومان عوارض در طی 7 ساعت!

زهرا از مخاطبان باریش‌نیوز با ارسال پیامی از دریافت 14 هزارتومان عوارض در طی 7 ساعت گلایه‌مند بوده و گفت: برای مراجعه به دکتر از ارومیه به تبریز راهی شدیم که مدت زمان رفت و برگشت‌ 7 ساعت طول کشید.

وی افزود: دریافت این مبلغ در رفت و برگشت‌های یک روزه بسیار نامتعارف است و بهتر است دریافت عوارض حداقل 24 ساعته شود. 

بی‌نظارتی‌ تا کی ادامه دارد!

سهرابی یکی از شهروندان ارومیه‌ای در ارسال پیامی گفت: مسئولان باید از گرانی و دریافت عوارض غیرمتعارف در پل میانگذر دریاچه ارومیه جلوگیری کنند.

وی افزود: مردم از سازمان‌های مربوطه انتظار دارند گوش شنوا برای مردم باشند و مشکلات آنان را حل کنند در حالی که پل میانگذر دریاچه ارومیه همچنان از روشنایی قابل قبول و کیفیت مناسب جاده برخوردار نیست دریافت این حجم از عوارض برای مردم سنگینی کرده و به دور از انصاف است.

ساماندهی وضعیت آسفالت جاده شهید کلانتری، ایجاد روشنایی مناسب در این مکان و متعارف کردن عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه مطالبه جدی مردم از مسئولان متولی است که انتظار می‌رود هر چه سریعتر امکانات لازم در این مسیر اعمال شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید