04:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 تیر 1399 - 13:28
کد خبر: 14546
مدیر مسئول لابراتور نوین ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

کاهش خطای کاری با استفاده از دستگاه کدکم لابراتور نوین

لابراتور نوین از طراحی سه بعدی و اسکن برای شبیه سازی دهان بیمار از دستگاه کدکم استفاده می‌کند که این کار با حذف خطای کار و بالا رفتن دقت استفاده می‌شود.
کاهش خطای کاری با استفاده از دستگاه کدکم لابراتور نوین

سالار صبوری، مدیر مسئول لابراتور نوین ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز از افتتاح بزرگترین و مجهزترین لابراتور دیجیتال در استان خبر داد و اظهار کرد: لابراتور دیجیتال نوین دارای مجوز رسمی و یکی از معدود لابراتورهای است که در زمینه‌های پروتز دندان از قبیل پروتز کامل، روکش، ایمپلنت و ارتودنسی فعالیت می‌کند.

صبوری گفت: لابراتور دیجیتال نوین اولین لابراتور مجاز و مجهز به سیستم کدم در سطح استان است که برای پیشبرد علم دندانپزشکی در استان و خدمت به همشهریان تجهیز شده است.

وی افزود: لابراتور نوین از طراحی سه بعدی و اسکن برای شبیه سازی دهان بیمار از دستگاه کدکم استفاده می‌کند که این کار با حذف خطای کار و بالا رفتن دقت استفاده می‌شود.

مدیر مسئول لابراتور نوین ارومیه در ادامه تصریح کرد: یکی از مزیت‌های مجموعه لابراتورهای نوین سوار صد در صد بریچ‌ها در هنگام تحویل پرسلن است زیرا در مرحله دیزاین تمام اندرکات کار توسط اسکنر شناسایی و رفع می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید