18:47|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 02 تیر 1399 - 10:12
کد خبر: 14544
یادداشت:

آتش کرونا با ورود مسافران، آذربایجان‌غربی را می‌سوزاند

با توجه به شریط معتدل آب وهوای آذربایجان غربی در تابستان شاهد حضور مسافران از نقاط مختلف کشور در استان هستیم که این موضوع می‌تواند به قیمت جان مردم ارومیه تمام شود.
آتش کرونا با ورود مسافران، آذربایجان‌غربی را می‌سوزاند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در روزهای پیشرو بدون شک آذربایجان‌غربی به سب موقعیت آب و هوایی بسیار مطلوب و معتدل میزبان مسافرین زیادی خواهد بود که در صورت نبود جدیت و نظارت کافی ممکن است این موضوع با وجود گسترش بیماری کرونا تهدید جدی برای جان مردم استان باشد.

اگرچه در گذشته حضور مسافرین برای استان می‌توانست بسیار موثر و حائز اهمیت باشد اما با توجه به شرایط فعلی ورود مسافر خطرآفرین است و موجب تشدید وضعیت بحرانی در آذربایجان‎‌غربی می‌شود.

حضور مسافرین در مناطق گردشگری، مراکز خرید بیش از هر جای دیگری به چشم می‌خورد که به‌نظر می‌رسد قوانین سخت گیرانه مانند قبل وجود ندارد و در صورتی که بدین تریب پیش برود باید منتظر بروز فاجعه مرگ و میر و افزایش مبتلایان در استان باشیم که متاسفانه در حال حاضر روزانه بیش از 700 نفر با احتمال ابتلا به این ویروس به بیمارستان ها مراجعه می کنند و این یک آمار سرسام آور و نگران کننده است.

بنابراین بهتر است ستاد استانی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی پیش از آنکه مشکلات گسترده تری دامن گیرمردم استان باشد تمهیدات ویژه‌ای را برای حضور مسافرین اتخاذ کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید