12:10|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 01 تیر 1399 - 09:13
کد خبر: 14533
یادداشت:

خوش خیالی، بنزین روی آتش کرونا

علی‌رغم گسترش بیماری کویید19 مردم ارومیه با خوش خیالی و عدم توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر روز آتش کرونا را شعله ورتر می‌کنند.
خوش خیالی، بنزین روی آتش کرونا

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، آمار مبتلایان به کرونا هر روز رو به افزایش است و این آمار وضعیت نگران کننده‌ای دارد که اگر مردم بیشتر احتیاط نکنند دیر یا زود شاهد گرفتاری خیل عظیمی از مردم شهر به این بیماری خواهیم بود.

عده ‌ای با بی‌توجهی به هشدارها علیرغم اینکه کرونا هر روز تعداد بالایی قربانی در سطح استان آذربایجان‌غربی می‌گیرد کرونا را تمام شده می‌پندارند و با حضور در مهمانی‌ها و تجمعات به وضعیت نامطلوب فعلی در جامعه دامن می‌زنند.

بر اساس اعلام جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در روزهای اخیر افرادی که مبتلا به این بیماری شده اند اغلب جوان تر هستند و متاسفانه بدحال‌تر از گذشته‌اند  و روزانه بیش از 600 نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند که این موضوع بنظر هشداری برای قشر جوان محسوب می‌شود و گزارش‌های میدانی حکایت از آن دارد که تعداد بالایی از جوانان توجهی به رعایت موارد بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها ندارند.

لجاجت در برابر اجرا کردن قوانین مبارزه با کرونا تبعات بسیار بد و نامتعارفی دارد که نتایج آن در روزهای آینده در بین خانواده و عزیزانمان پدیدار شود .

برای مبارزه با این بیماری عزم همگانی نیاز است و بخش اعظمی از راه حل آن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است، همچنین می‌طلبد مردم به طور قطعی از حضور در هرگونه عروسی و تجمعات که به قیمت جان ‌آن‌ها تمام می‌شود خودداری کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید