01:45|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1399 - 12:23
کد خبر: 14531
فرماندار میاندوآب در گفت‌وگو با باریش خبرداد:

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پتروشیمی میاندوآب

رعایت مسائل بهداشتی و نظارت مستمر از بهداشت محیط پتروشیمی میاندوآب با جدیت کامل انجام می‌شود.
نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پتروشیمی میاندوآب

حسام شیرازه محبت، فرماندار میاندوآب در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت سلامت کارکنان پتروشیمی میاندوآب اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، متاسفانه افراد درگیر و مبتلا به کرونا در همه مکان‌ها وجود دارد.

وی افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی، توزیع ماسک در ورودی و تب سنجی در پتروشیمی میاندوآب رعایت می‌شود و بازرسان شبکه بهداشت به صورت مداوم و سر زده از این واحد تولید بازرسی و نظارت می‌کنند.

شیرازه محبت اضافه کرد: با توجه به اینکه پتروشیمی یک واحد تولیدی است نمی‌توان فعالیت آن را تعطیل کرد از سوی دیگر ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده که واحدهای تولیدی می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

این مسئول ادامه داد: در تلاش و پیگیری هستیم تا موازین بهداشتی به صورت متداوم و کامل در پتروشیمی میاندوآب رعایت شود تا کارکنان این مکان بتوانند با خیال آسوده به فعالیت خود ادامه دهند و همه‌گیری ویروس کرونا در این مکان اتفاق نیوفتد.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: محیط  پتروشیمی میاندوآب به صورت روزانه با آب ژوال ضدعفونی می‌شود و شبکه بهداشت و درمان نیز با نظارت‌های سرزده، بهداشت این مکان را کنترل می‌کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید