08:41|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1399 - 08:49
کد خبر: 14516
یادداشت:

ضرورت جلوگیری از برگزاری عروسی‌ها در باغ‌های ارومیه

جلوگیری از برگزاری عروسی‌ها در باغ‌های ارومیه یکی از اساسی‌ترین راه‌های کاهش و جلوگیری از شیوع کووید19 است.
ضرورت جلوگیری از برگزاری عروسی‌ها در باغ‌های ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، پس از شیوع کرونا که منجر به تعطیلی تالارهای پذیرایی شد، برگزاری مراسمات عروسی در این مدت در باغ‌های ارومیه رونق بیشتری گرفت که هشدارهای پیاپی مسئولین کشوری خبر از ابتلا بسیاری از مردم به کرونا را در این مراسمات عروسی می‌دهد اما علیرغم هشدارها مردم توجه نمی‌کنند و نهادهای نظارتی پیگیری‌های ویژه ای در ممانعت از وقوع آن ندارند.

از آنجایی که عروسی در باغ‌ها به تدریج تبدیل به یک حالت عادی و طبیعی می‌شود که در حال حاضر یکی از بهترین راهکارهای استقبال مردم از مرگ و دور زدن قانون تلقی می‌شود .

ادامه این روند شهر را دچار خسران‌های زیان باری می‌کند که ورود برای جلوگیری از آن  باید جزو اولویت مسئولین در دستگاه‌های نظارتی باشد.

همچنین یکی از پیامد‌های نامناسب این امر گسترش عروسی‌های مختلط و عادی سازی آن در بین عموم مردم است که اگر توجهی به آن نشود ممکن است به مرور تبدیل به یک فرهنگ شود و قبح مسئله بر اثر این کوتاهی ها بین برود که انتظار است از ادامه اقدامات نامتعارف این چنینی جلوگیری شود.

روز گذشته براساس آمار اعلامی از سوی علوم پزشکی آذربایجان‌غربی 601 نفر بیمار مشکوک و مبتلا به کووید19 در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که این یک آمار فاجعه بار و بحران تلقی می‌شود، اگر مردم به این سبک از زندگی ادامه دهند و بر این لجاجت‌های خود پافشاری کنند آینده‌ای تلخ با مرگ و میر بسیاری از هموطنانمان را شاهد خواهیم بود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید