02:59|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1399 - 12:10
کد خبر: 14505
یادداشت:

خستگی کادر درمان با گذشت چهار ماه از ورود ویروس منحوس

چهارمین ماه از ورود کرونا می‌گذرد و خستگی کادر درمانی یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که مقابله با این بیماری نیازمند عزم همگانی است.
خستگی کادر درمان با گذشت چهار ماه از ورود ویروس منحوس

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اکنون پس از گذشت 4 ماه کادر درمان در بیمارستان‌ها همچنان در حال مبارزه با کرونا هستند که این بسیار ملال آور و طاقت فرسا است.

با افزایش روند صعودی مبتلایان به کرونا ، کادر درمانی روزهای سخت‌تری را در آینده سپری خواهند کرد که اگر مردم از شیوع این بیماری جلوگیری نکنند این روند بسیار خطرناک و نگران کننده است.

گسترش ویروس کرونا در آذربایجان‎‌غربی به طرز عجیبی رو به افزایش است و این وضعیت به نظر می‌رسد در آینده به لحاظ تامین تخت بیمارستانی، فضای درمانی و همچنین کادر درمانی مشکلاتی را به وجود آورد  که انتظار مراعات دوچندان از سوی مردم می‌رود.

مردم در وضع فعلی یکی از موثرترین گزینه‌ها در کاهش و قطع زنجیره کرونا محسوب می‌شوند که اگر در کنار پرداخت به کسب و کار خود و انجام امورات روزمره خود پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند می‌توانند بسیار موثر باشند و در غیر این صورت دیر یا زود باید منتظر انفجار این بیماری در استان  و آسیب های آن باشیم.

بازگشایی برخی اماکن غیر ضروری همچون بنزینی روی آتش است که تا حدالامکان باید مانع بازگشایی شوند و یا نهادهای نظارتی بررسی و نظارت کافی را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مکان‌ها داشته باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید