17:31|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1399 - 12:19
کد خبر: 14487
یادداشت:

پای کرونا بر گلوی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی

برگزاری امتحانات نهایی بصورت حضوری در مدارس صدای دانش آموزان را در آورد و موجب نارضایتی بسیاری از آنان شده است.
پای کرونا بر گلوی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، برگزاری حضوری امتحانات نهایی نگرانی دانش آموزان و استرس خانواده‌های آن‌ها را چندین برابر کرده است و پیام‌های مردمی حاکی از نارضایتی خیل عظیمی از دانش‌ آموزان دوازدهمی را دارد.

گسترش کرونا در آذربایجان غربی برکسی پوشیده نیست اما متاسفانه در این روزها تمامی فعالیت‌ها روال عادی به خود گرفته است و تفاوتی با گذشته ندارد.

دانش آموزان در تماس‌های متعدد با باریش نیوز اعلام کردند پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت نمی‌شود و تجمع دانش آموزان در ورودی‌ها و در حیاط مدارس بطور چشمگیری وجود دارد که این مسئله سبب آشفتگی خانواده‌ها شده است.

 این موضوعات در حالی است که اکنون حتی دانشگاه‌ها نیز امتحانات را بطور غیرحضوری برگزار می‌کنند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به تازگی اعلام کرد ابتلا افراد با سن پایین‌تر بیشتر شده است.

آیا ستاد مبارزه با کرونا در استان هیچ توانایی از خود در برای اعمال قانون در این خصوص ندارد؟ ابتلا هر یکی از دانش آموزان در مدارس مانند بنزینی است که روی آتش کرونا می‌پاشیم و هر روز این آمار را گسترش می‌دهد و در عمل چه کسانی در مقابل این فاجعه قرار است پاسخگو باشند ؟
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

مبین
1399/03/24 - 15:10

واقعا از این پیام ممنون. کاش بگید که سوال های امتحانی امسال از پارسال هم کمی سخت تره درحالی که میگفتند امسال خیلی راحت میدیم.