14:26|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1399 - 10:33
کد خبر: 14483
یادداشت:

یکی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی را بیدار کند!

علیرغم افزایش افسار گسیخته بیماری کرونا در روزهای اخیر خبری از جدیت در برگزاری و اعمال قوانین سخت‌گیرانه در ستاد مبارزه با کرونا در استان نیست.
یکی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی را بیدار کند!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، متاسفانه با وجود افزایش آمار مبتلایان به کرونا مدتی است که قوانین برای مقابله و مهار این بیماری مانند گذشته در آذربایجان غربی اعمال نمی‌شود و این بلبشو می تواند نشات گرفته از عدم برگزاری مرتب جلسات ستاد مبارزه با کرونا باشد.

اکنون پس از گذشت چندین ماه نه تنها آمار این بیماری در استان کاهش پیدا نکرده بلکه در حال افزایش است اما چنین به نظر می‌رسد که مسئولین در روزهای ابتدایی که آمار کمتری را شاهد بودیم حساسیت بالاتری داشتند اما طولی نکشید که فیتیله این حساسیت ها و اعمال قانون پایین کشیده شد و اکنون تنها پیج اینستاگرامی یکی از اعضای ستاد در خصوص ارائه هشدارهای مختلف فعال‌تر  و سریع‌تر از ستاد عمل می‌کند.

 اما باید متذکر شد تنها از این طریق نمی‌توان مردم را آگاه کرد و این هشدارها زمانی ثمربخش است که طی برنامه ریزی مدون و طبق اصول در سطح استان و توسط تمامی فرمانداران و ستادهای مبارزه باکرونا در شهرهای مختلف اعمال شود.

شاید بازگشایی اماکن مختلف به منزله جلوگیری از ضرردهی آن‌ها در این ایام توجیه قابل قبولی باشد اما آیا ازدحام مردم در تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی قابل توجیه است؟ چرا قوانین بطور سخت‌گیرانه و مانند گذشته اعمال نمی‌شود؟ این است نحوه مدیریت به سبک هر کس مسئول جان خودش است!


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علاالدین عباسی
1399/03/24 - 12:15

دولت گویاایمنی گله ای رادرپیش گرفته پس لطفاساکت بزاریم کارخودشونوبکنن