17:45|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1399 - 13:19
کد خبر: 14481
یادداشت:

نبود نظارت بر دندانسازی‌ها تهدید جان مردم

دندانسازیها یکی از اماکن پر خطر هستند که علاوه بر نظارت نیازمند عزم همگانی جهت رعایت موارد بهداشتی در این روزها است.
نبود نظارت بر دندانسازی‌ها تهدید جان مردم

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، بر همگان عیان است که دندانسازیها در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند یکی از پر خطرترین اماکن انتقال کرونا در بین مردم یه شمار می‌رونند که متاسفانه نظارت جدی بر این اماکن وجود ندارد واین مسئله یکی از عمده مسائل جدی و خطرناک در سطح استانی است.

اگرچه نظارت در بخش‌های مختلف تا حدودی سخت و دور از انتظار است اما می‌طلبد مسئولین و دستگاه‌های نظارتی تا حد ممکن این نظارت  را با قوت بیشتری ادامه دهند تا با شیوع گسترده این ویروس بیش از این جان مردم به خطر نیفتد.

در این راستا هوشیاری و آگاهی مردم یکی از نیازهای اساسی در مقابله با این بیماری به شمار می‌رود و مردم جهت حفظ جان خود در مقابله با این بیماری باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند و حساسیت بیشتری در برابر حفظ جان خود داشته باشند .

هدف از نگارش این مطلب نادیده گرفتن دندانسازیها و ایجاد مشکل در رویه این فعالان نیست اما اکنون باتوجه به شیوع بیماری  و وضعیت قرمز دندانساز‌یها نیز باید توجه بیشتری به رعایت موارد بهداشتی داشته باشند و بیشتر از گذشته جهت رعایت پروتکل ها اقدام کنند، همه ما خوب می‌دانیم که این بیماری همه گیر است و هر شخصی در صورت ابتلا می تواند افراد بسیار زیادی را مبتلا می‌کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید