14:25|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1399 - 10:22
کد خبر: 14477
یادداشت:

نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در درمانگاه‌های ارومیه

گزارش‌های میدانی و پیام‌های متعدد خبر از نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در برخی از درمانگاه‌های ارومیه می‌دهند که نیازمند توجه بیشتر دستگاه متولی است.
نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در درمانگاه‌های ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، پیام‌های مردمی حکایت از اوضاع نابسامان تعداد بالایی از درمانگاه‌های سطح شهر ارومیه در روزهای کرونایی دارد که مردم از وضعیت نامناسب و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مکان‌ها بسیار گلایه‌مند هستند .

رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید جزو اولویت در این اماکن باشد و بی شک هر کوتاهی تاثیر مسقیم بر جان مردم دارد و با ازدحام و حضور افراد مختلف در درمانگاه‌ها ممکن است آسیب آن دامن گیر مردم شود و تبعات غیرقابل جبرانی در پی داشته باشد.

افزایش آمار مبتلایان در ارومیه هر روز روند صعودی دارد و بی توجهی و نبود نظارت در هریک از این بخش‌ها بدون تردید گسترش این بیماری را دوچندان می‌کند و سبب نگرانی مردم شده است.

نبود نظارت کافی یکی از عمده‌ترین دلایلی است که موجب ترویج این موضوع در درمانگاه‌ها شده است و حتی در برخی آن‌ها به گفته مخاطبان برای تغییر کاور یک بار مصرف تخت تقاضای اخذ هزینه از بیمار کرده‌اند و در صورت واکنش مردمی در نهایت بی‌احترامی با افراد برخورد می‌شود که تمامی این موضوعات باید سریعا حل و برطرف گردد.

در حال حاضر درمانگاه‌ها یکی از اماکن حساس بشمار می‌روند که مردم با توجه به شیوع کرونا برای بیماری‌های مختلف ترجیح می‌دهند به این مراکز مراجعه کنند و از حضور در بیمارستان‌ها مگر در مواقع ضروری خودداری کنند بنابراین رسیگی به این مسئله جزو یکی از مطالبات مردم است که نباید نادیده گرفته شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید