18:26|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399 - 11:33
کد خبر: 14468
مدیرعامل مشاوران سبز زندگی کارآفرین آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

صنعت بیمه نقش اساسی در توسعه اقتصادی دارد

ترمیم وضعیت اقتصادی، افزایش مبادلات و ارتقاء سطح زندگی و توسعه سرمایه گذاری در یک کشور موجب پیشرفت بیمه در آن کشور می‌شود و در مقابل پیشرفت و اشاعه بیمه به بهبود وضعیت معیشتی افراد و حفظ ثروت ملی و تشکیل پس‌اندازهای بزرگ کمک می‌کند.
صنعت بیمه نقش اساسی در توسعه اقتصادی دارد

لقمان پژومان، مدیرعامل شرکت مشاوران سبز زندگی کار آفرین آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، در مورد نقش صنعت بیمه و همچنین بیمه‌های زندگی در اقتصاد اظهار کرد: بیمه عمر و سرمایه گذاری از اجزای مهم یک اقتصاد سالم به شمار می‌رود.

وی افزود: امروزه صنعت بیمه یکی از مهم‌ترین نهادهای اقتصادی در یک کشور محسوب می‌شود شرکت بیمه از یک سو به عنوان یک نهاد مالی در تقویت زیرساخت و بنیه‌های اقتصادی جامعه نقش بسیار اساسی دارد.

پژومان ادامه داد: از سوی دیگر با ایجاد امنیت، آرامش و اطمینان زمینه گسترش برای فعالیت‌های تولیدی و خدماتی و اقتصادی فراهم می‌سازد از این رو پیشرفت بیمه با پیشرفت جامعه و رشد و توسعه اقتصادی کشور مقارن است.

وی گفت: ترمیم وضعیت اقتصادی همچنین افزایش مبادلات و ارتقاء سطح زندگی و توسعه سرمایه گذاری در یک کشور موجب پیشرفت بیمه در آن کشور می‌شود و در مقابل پیشرفت و اشاعه بیمه به بهبود وضعیت معیشتی افراد و حفظ ثروت ملی و تشکیل پس‌اندازهای بزرگ کمک می‌کند.

پژومان عنوان کرد: از این رو می‌توان نتیجه گرفت تشخیص اینکه کدام عامل باعث توسعه دیگری می‌شود کار ساده‌ای نیست.

مدیرعامل شرکت مشاوران سبز زندگی کار آفرین آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور و پیشرفت بیمه کاملا حالت متقارن دارد تصریح کرد: می‌توان گفت اگر اقتصاد کشور متکی به بیمه و تأمین ناشی از آن نباشد اقتصاد در معرض تهدید خسارت‌های بی‌شماری قرار می‌گیرد چرا که بیمه به محافظت از ثروت‌های افراد و جامعه کمک شایانی می‌کند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید