16:15|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1399 - 13:07
کد خبر: 14463
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

رانندگان تاکسی فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند

رانندگان تاکسی موظف هستند که در تمامی خطوط تاکسیرانی تنها 2 نفر مسافر در صندلی عقب خودرو و یک مسافر در صندلی جلو سوار کنند.
رانندگان تاکسی فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند

مهدی مژدهی‌فرد، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، رانندگان تاکسی موظف هستند که در تمامی خطوط تاکسیرانی تنها 2 نفر مسافر در صندلی عقب خودرو و یک مسافر در صندلی جلو سوار کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی از رانندگان تاکسی این قانون را در روزهای کرونایی رعایت نمی‌کنند و درخواست می‌کنند تا در این شرایط کرایه تاکسی‌ها افزایش یابد اما این امر در حال حاضر ممکن نیست و افزایش کرایه تاکسی باید به صورت کشوری ابلاغ شود.

این مسئول ادامه داد: بازرسان نظارتی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در همه ایستگاه‌های تاکسی رانی مستقر و در حال بازرسی هستند که در صورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی با رانندگان تاکسی برخورد می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در ادامه تصریح کرد: به دلیل سخت‌گیری بازرسان نظارتی مبنی بر سوار کردن تنها 2 نفر در صندلی عقب تاکسی‌ها، تعدادی از رانندگان تاکسی صبح امروز سه‌شنبه 20 خرداد در خیابان مدرس معترض شدند که این موضوع به صورت مسالمت آمیز توسط بازرسان نظارتی سازمان حل شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید