02:04|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1399 - 13:02
کد خبر: 14462

روزهای سخت کادر درمان همچنان ادامه دارد

روزهای سخت کادر درمان که با شیوع ویروس کرونا شروع شده همچنان ادامه دارد و شروع پیک دوم کرونا بدون شک همچنان سبب تداوم این مشکلات برای کادر درمانی می‌شود.
روزهای سخت کادر درمان همچنان ادامه دارد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، کار کادر درمانی به واسطه اینکه از حساسیت بالایی برخوردار است و در این روزهای کرونایی که به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا در جایگاه و کار خود خوش بدرخشند و با عشق و علاقه زیاد در این زمینه فعالیت کنند.

کارکنان بهداشت شهرستان ارومیه در این روزهای سخت کرونایی و مبارزه با ویروس کرونا با فداکاری و دوری از خانواده، خود را فدای سلامتی افراد مبتلا به بیماری کووید 19 کرده اند.

سختی پوشیدن لباس‌های ویژه، ماسک پژشکی و عینک محافظ که باید در طول روز برای کنترل وضعیت بیماری را تحمل کنند به دوش می کشند اما بی مسئولیتی و بی توجهی بعضی از افراد کار را برایشان دشوار می‌کند.

تلاش فداکارانه کادر درمانی ارومیه حتی با وجود كمبودهای تجهيزات و وسايل حفاظتی عرصه سلامت را ترک نكردند و سلامت خود را با مبارزه با ویروس مهلک کووید 19 در معرض تهديد قرار داده‌اند، نباید فراموش شود. 

با توجه اینکه افزایش بیماری کووید 19 در شهرستان ارومیه بیشتر شده و شهر در وضعیت قرمز قرار دارد بیشتر مردم با بی توجهی و بدون ماسک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن پرتردد رفت و آمد می کنند اگر به فکر خانواده خود نیستید بهتر است کمی به فکر کادر درمانی و دکترا و پرستارانی باشید که به ایثارگرانه امروز در عرصه سلامت تلاش می کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید