01:33|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1399 - 11:44
کد خبر: 14460
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با باریش:

توسعه شهری در ارومیه نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد

نیاز است تا اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با همکاری و همفکری نمایندگان جدید مجلس، شهر ارومیه را به عنوان مرکز یک استان مهم در کشور، به جایگاه حقیقی خود برسانند.
توسعه شهری در ارومیه نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز، در مورد اهمیت توسعه شهر ارومیه اظهار کرد: شهر ارومیه با توجه به جایگاه مهمی که به عنوان مرکز استان آذربایجان‌غربی دارد از اهمیت بالایی نیز برخوردار است.

وی افزود: همچنین آذربایجان‌غربی به دلیل هم مرز بودن با چند کشور مرزی جایگاه بسیار مهمی دارد و چیزی که این اهمیت را افزایش می‌دهد، زندگی مسالمت آمیز ادیان و اقوام  مختلف استان در کنار یکدیگر است. 

حجت‌الاسلام شبستری ادامه داد: در چند سال گذشته تلاش و اقدامات بسیار خوبی در راستای ایجاد امکانات مناسب شهری در ارومیه صورت گرفته اما نیاز است تا این شهر بیش از این توسعه یابد.

وی عنوان کرد: در جهت توسعه شهری در ارومیه، نیاز است تا اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با همکاری و همفکری نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی، شهر ارومیه را به عنوان مرکز یک استان مهم در کشور، به جایگاه حقیقی خود سوق دهند و از نظر امکانات رفاهی و سهولت در تردد و رفت‌وآمد شهری امکانات قابل توجهی ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام شبستری خاطرنشان کرد: در حال حاضر به برکت بارش‌های الهی دریاچه ارومیه از وضعیت خوبی برخوردار است، اما جاده تبریز به ارومیه که یکی از جاده‌های مهم و پرتردد در این منطقه به شمار می‌رود وضعیت خوبی ندارد و نیاز است تا مسئولان نگاه ویژه‌ به افزایش کیفیت این جاده داشته باشند تا تردد برای مردم در این جاده بدون خطر و آسان شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان تأکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان اجرایی و مدیریت شهری تلاش مضاعف داشته باشند تا در آینده نه چندان دور شاهد وضعیت بهتر شهر ارومیه در زمینه امکانات و خدمات شهری باشیم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید