16:12|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1399 - 10:33
کد خبر: 14458

ضدعفونی معابر شهری ارومیه در ورطه فراموشی

با توجه به شروع پیک دوم بیماری کووید 19 و اعلام وضعیت قرمز در ارومیه ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی پرتردد در ارومیه به فراموشی سپرده شده است.
ضدعفونی معابر شهری ارومیه در ورطه فراموشی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد که تاکنون کل جهان را درگیر خود کرده است.

بعد از شیوع این بیماری دستگاه‌های مختلف با مدیریت دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شروع به انجام اقداماتی برای کنترل این بیماری کردند.

مدیریت شهری ارومیه نیز ضدعفونی حمل و نقل عمومی و در گام بعدی معابر شهری و خیابان‌ها را در دستور کار خود قرار داد و روزانه ۴۰ دستگاه سمپاش الکتریکی  با استفاده از مواد ضدعفونی آب ژاول و اتانول مناطق مختلف شهر را ضدعفونی کردند ولی حالا دیگر خبری از سمپاشی و گندزایی حتی معابر پرتردد نیست.

با توجه به شروع پیک دوم بیماری کووید 19 و افزایش تعداد بیماران و اعلام وضعیت قرمز ضد عفونی و گندزدایی معابر عمومی شهر ارومیه توسط ارگان ها و سازمان ها به باد فراموشی سپرده شده است.

متاسفانه اجرای اقدامات پیشگیرانه همچون ضدعفونی و گندزدایی ، تب سنجی و غربالگری در ورودی و خروجی شهر هم از یاد مسئولین رفته و توجه چندانی به آن نمی شود.

با علم مسئولین به افزایش روزانه مبتلایان در ارومیه در کنار عادی شدن شرایط فعالیت مردم در جامعه، حال خبری از معابر پرتردد که شبانه روز و معابر کم تردد که روزانه ضدعفونی و گندزایی می شد نیست و مسئولین با بی توجهی به حال روز شهر خود را به خواب عمیق زده اند و انگار شعار همه با هم کرونا را شکست می‌دهیم فقظ یک شعار بود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید