20:30|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1399 - 12:42
کد خبر: 14451
یادداشت:

وعده جدید؛ گلمان ارومیه شهر می‌شود!

یکی از اعضای شورای شهر ارومیه اعلام کرد شهرک گلمان از محدوده شهر ارومیه منفک و با مساحت حدود 2200هکتار با جمعیت پذیری حدود 180 هزار نفر به‌عنوان شهر جدید تصویب شد.
وعده جدید؛ گلمان ارومیه شهر می‌شود!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، یکی از اعضای شورای شهر ارومیه اعلام کرد شهرک گلمان به‌عنوان شهر جدید و مستقل تصویب شد اما این تصمیمات عجولانه و بی برنامگی  مسئولین شهری ارومیه گویا پایان معلومی ندارد.

این تصمیم عجولانه در حالی گرفته می‌شود که در شهرک گلمان ارومیه مشکلات زیادی وجود دارد و مردم مدام از وضعیت گلایه‌مند هستند حال چرا به جای بهبود اوضاع حاکم در این منطقه هر روز موضوع دیگری مطرح می‌شود جای تامل دارد و می‌طلبد مسئولین به‌جای ارائه برنامه‌های پوچ و اتلاف زمان و سرمایه چاره اساسی برای این شهرک داشته باشند.

مردم در این شهرک با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند و نبود بسیاری از امکانات، مشکلات تعاونی‌ها، عدم تحویل به موقع واحدهای مسکونی فقط بخش کوچکی از این مشکلات را شامل می‌شود که گویا مسئولین یا بی اطلاع از این وضعیت هستند و یا شعارهای پشت تریبونی را بر عملگرایی ترجیح می‌دهند.

مانور بر روی کاغذ و ایجاد فضایی برای رزومه‌سازی نفعی به‌حال مردم این منطقه ندارد ومسئولین شهری بهتراست در دیداری با مردم این منطقه ضمن اطلاع از مشکلات و شنیدن صدای مردم درصدد حل این مسائل اقدام کنند و از اقداماتی که هیچ سودی به حال مردم ندارد خودداری کنند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

صابری
1399/03/20 - 16:26

با احیای دریاچه ارومیه و نزدیکی ای شهرک به دریاچه با ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری تاثیرات مستقیم بر اقتصاد شهر و مردم دارد به شرط برنامه دقیق و ایجاد زیر ساخت مناسب شهری مدرن