04:41|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1399 - 11:54
کد خبر: 14449
رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

تاکسی بیش از 3 مسافر سوار کند، گزارش کنید

رانندگانی تاکسی که بیش از 3 مسافر سوار کنند متخلف محسوب شده و تخلفشان در صورت گزارش پیگیری جدی می‌شود.
تاکسی بیش از 3 مسافر سوار کند، گزارش کنید

مهدی مژدهی فر، رئیس سازمان حمل و نقل و با و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در ارومیه و در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری ناوگان حمل و نقل شهری که نقش بیشتری در انتقال ویروس را دارند به طور متداول ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

وی در مورد تخلف برخی رانندگان تاکسی نسبت به عدم رعایت فاصله اجتماعی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 هر تاکسی می تواند حداکثر 3 مسافر سوار کند در همین راستا در صندلی عقب خودرو بیش از دو نفر و در صندلی جلو بیش از یک نفر مجاز به سوار کردن نیستند.

مژدهی فر افزود: شهروندان می‌توانند با مشاهده نقص قوانین لازم در خصوص رانندگان حمل و نقل عمومی به عنوان یک شهروند مسئولیت‌پذیر از رانندگان درخواست کنند که بیش از2 مسافر سوار نکنند در صورت عدم رعایت می توانند تخلف را به بازرسان منطقه و ناحیه یا به شماره 137 شهرداری اعلام کنند تا با متخلفان برخورد شود.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه نیز در مورد پرداخت وام 6 میلیونی تومانی به فعالان بخش ناوگان حمل و نقل شهری گفت: هنوز دستور عملی در مورد پرداخت این تسهیلات به سازمان تاکسیرانی ارومیه ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ در اسرع وقت پیگیر پرداخت حمایت های مالی به رانندگان می‌شویم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید