17:30|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1399 - 11:37
کد خبر: 14441
یادداشت:

لجاجت بر حضوری بودن امتحانات دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی

علیرغم شیوع کرونا اجبار دانشگاه آزاد استان برای حضوری بودن امتحانات صدای بسیاری از دانشجویان را درآورده و موجب نارضایتی آنان شده است.
لجاجت بر حضوری بودن امتحانات دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی گسترش بیشتری پیدا کرده است اما با این وجود بی توجهی مسئولین دانشگاه آزاد در استان به این موضوع و اجباری بودن حضور دانشجویان در زمان امتحانات یکی از موضوعات قابل تاملی است که دستگاه متولی باید با توجه به شرایط فعلی تجدید نظر کند.

دانشجویان طی پیام‌های مختلفی در این مدت سعی کردند به طریق متفاوت صدای خود را به گوش مسئولین برسانند و نسبت به این تصمیم گیری اعتراض خود را اعلام کنند اما تا لحظه نگارش این موضوع نتیجه قابل توجهی حاصل نشده است واگر تربیت اثر داده نشود ممکن است آسیب‌های آن دامن گیر دانشجویان باشد که دلیل اسمترار بر حضوری بودن امتحانات با توجه به هشدارهای پیاپی مبهم است.

چه کسی سلامت دانشجویان را تضمین می‌کند؟ اکنون که شاهد نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی هستیم چرا مسئولین سعی دارند هر بار باعث ایجاد بستر مناسب دیگری برای شیوع کرونا در استان باشند؟

نگرانی خانواده‌ها و دانشجویان از این وضعیت بجا و منطقی بنظر میرسد و میطلبد پیش از آنکه فاجعه‌ای در استان رخ دهد مسئولین از این امر جلوگیری کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید