23:27|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1399 - 10:57
کد خبر: 14440
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

افزایش 71 درصدی حمایت کمیته امداد استان از دانشجویان مددجو

میزان حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی به دانشجویان مددجو نسبت به سال تحصیلی گذشته ۷۱ درصد افزایش داشته است.
افزایش 71 درصدی حمایت کمیته امداد استان از دانشجویان مددجو

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: این نهاد در سال تحصیلی جاری برای یک‌هزار و ۷۲۶ دانشجوی مددجو خدمات حمایتی ارائه داده است.

وی افزود: از میان این تعداد دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد در آذربایجان‌غربی، تعداد زیادی جزو دانشجویان نخبه و استعدادهای برتر هستند.

سهندی عنوان کرد: در راستای کمک به ادامه تحصیل دانشجویان تحت حمایت در استان، کمیته امداد آذربایجان‌غربی بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مساعدت بلاعوض پرداخت کرده است.

وی با تاکید برافزایش حمایت‌های کمیته امداد آذربایجان‌غربی از دانشجویان تحت حمایت، بیان کرد: میزان مساعدت کمیته امداد آذربایجان‌غربی به دانشجویان مددجو نسبت به زمان تحصیلی سال گذشته ۷۱ درصد افزایش داشته است.

سهندی خاطرنشان کرد: این نهاد اهتمام ویژه‌‌ای در حمایت از تحصیل دانشجویان تحت حمایت داشته و در این راستا گام‌های موثری برداشته است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: تامین بسته‌های فرهنگی و آموزشی برای دانشجویان مناطق محروم، مساعدت در ارائه مشاوره‌های تخصصی تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت، ارائه کمک هزینه‌های تحصیلی به دانشجویان و اهتمام در اشتغال زایی و توانمند سازی خانواده‌های دانشجویان تحت حمایت از اهم خدمات ارائه شده به دانشجویان تحت حمایت در سال تحصیلی امسال است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید