21:39|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1399 - 09:14
کد خبر: 14433
یادداشت:

مدعیان عدالت؛ کودکان اسلام آباد ارومیه در حسرت یک پارک ماندند

خانواده‌ها و به ویژه کودکان منطقه اسلام آباد ارومیه متاسفانه اکنون از کمترین امکانات مانند یک پارک بی‌بهره هستند که انتظار میرود دستگاه متولی در خصوص این موضوع اقدام کند.
مدعیان عدالت؛ کودکان اسلام آباد ارومیه در حسرت یک پارک ماندند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، منطقه اسلام‌آباد ارومیه که به لحاظ جمعیتی یکی از پرتجمع‌ترین مناطق محسوب می‌شود متاسفانه به لحاظ امکانات مردم دچارمشکلات عدیده ای در این منطقه هستند و گویا مسئولین شهری یا عاجز از بهبود اوضاع در این منطقه‌اند و یا براساس گفته‌های مردم منطقه فراهم ساختن امکانات بیشتر اهمیتی برای آنان ندارد که در هر صورت این موضوع باید از ابعاد مختلف بررسی و حل شود.

نبود پارک و فضای بازی برای کودکان یکی از موارد اصلی و دغدغه‌های عمده بسیاری از خانواده‌ه‌های منطقه اسلام آباد بشمار میرود که بارها در رسانه‌ها و از سوی مردم به این موضوع اشاره شده است اما بر اثر بی‌توجهی و نادیده گرفتن مسئولین تا کنون هیچ فضایی برای محل بازی و تفریح کودکان ، نوجوانان و جوانان در نظر گرفته نشده است و این سهل انگاری نارضایتی خانواده‌ها را در پی دارد.

مسئولین شهری با ایجاد فضای مناسب می‌توانند مانع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در این منطقه باشد و همچنین ایجاد فضای مناسب در این منطقه موجب می‌شود تا خانواده‌هایی که در منطقه اسلام آباد ارومیه زندگی می‌کنند از این امکانات استفاده کنند و محلی برای تفریح و سرگرمی آنان باشد.

مردم این منطقه در طول این سال‌ها دفعات مکرری از وضعیت حاکم گلایه مند بودند که گویا صدایشان به جایی نرسید و در بی مهری هر چه تمام بازهم کودکان در اسلام آباد به فراموشی سپرده شدند. آیا مدعیان عدالت این بار صدای کودکان را می‌شنود یا بازهم بی‌تفاوت خواهند بود؟

حال سوال اساسی این است که آیا در دستگاه عریض و طویل شهرداری که هر ساله بودجه‌های کلانی از قبل درآمدهای مختلف دریافت می کند ردیفی برای ساماندهی و یا احداث فضاهای سبز مناسب در مناطق محرومی مانند اسلام آباد ارومیه پیش بینی نشده و یا اینکه شهر در نظر مدیران شهری تنها در مناطق پربرخوردار خلاصه می شود و محرومین که قرار بود ولی نعمتان مسئولان باشند به فراموشی جدی سپرده شدند.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علیرضا
1399/03/18 - 21:42

واقعا ازپیگیری و دلسوزی شما سپاسگزارم. متاسفانه گوش شنوا کم است نزدیک انتخابات شهرداری اومد با چند تا جدول گذاری رای مردم فقیر رو جمع کرد و رفت پی کارش. چطور درمحضر خدا پاسخگو خواهند بود آنهایی که مدعی رهروی خط شهدا هستند. فقط شعار میدن برادرعزیز