10:32|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1399 - 11:03
کد خبر: 14410
یادداشت:

برچسب‌هایی که چهره شهر را می‌رنجاند

نصب برچسب‌های تبلیغاتی متاسفانه به امر عادی در سطح شهر ارومیه تبدیل شده و هیچ‌گونه نظارت و پیگیری از سوی مسئولان شهری در این راستا صورت نمی‌گیرد.
برچسب‌هایی که چهره شهر را می‌رنجاند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، شاید شما هم در گوشه و کنار شهر که تردد می‌کنید، چشمتان به نصب انواع و اقسام برچسب‌های رنگارنگ تبلیغاتی بر روی درب منازل شهری خورده باشد. 

خسارت زدن برخی از صاحبان مشاغل به در و دیوارهای مکان‌های مسکونی و عمومی تخلف در رعایت حقوق شهروندی است و جز نامناسب کردن این فضاها تأثیر دیگری ندارد.

تبلیغ از این طریق به هیچ‌عنوان پیشنهاد نمی‌شود و در مواردی تخلف محسوب شده و پیگیرد قانونی دارد. 

لوله بازکنی، نظافت منزل،تخلیه چاه، قالیشویی، برگزاری کلاس‌های خصوصی از جمله تبلیغاتی است که دل درب و دیواری شهری را می‌‌رنجاند و چهره شهر را به شدت نامناسب کرده است. 

متاسفانه در حال حاضر هیچ‌گونه نظارتی از سوی مسئولان شهری برای جلوگیری از نصب برچسب‌های تبلیغاتی در درب‌های منازل مسکونی و ساختمان‌های تجاری صورت نگرفته و احتمالا به همین دلیل است که صاحبان مشاغلی که اقدام به نصب برچسب‌های تبلیغاتی در سطح شهر می‌کنند هیچ‌گونه هراسی از این کار ندارند.

با توجه به اینکه نصب برچسب‌های تبلیغاتی بر روی درب منازل شخصی را می‌توان به صورت حقوقی پیگیری کرد اما گویا کمتر کسی از این مسئله باخبر است و به همین جهت واکنشی در این راستا صورت نمی‌گیرد.

نصب برچسب‌های تبلیغاتی نیز یکی از دلایل عدم رعایت حقوق شهروندی است که انتظار می‌رود مسئولان امر در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهند و با متخلفین برخورد قانونی داشته باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید