13:48|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1399 - 10:00
کد خبر: 14409
پروتکل‌های بهداشتی در میدان دواب ارومیه:

گشتیم نبود نگرد نیست!

رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از الزامات شکست کرونا است، با بازگشت کسب و کارها به شرایط عادی کمرنگ شده و در میدان دواب ارومیه نیز اصلا به چشم نمی‌خورد و انگار اصلا کرونایی در کار نیست.
گشتیم نبود نگرد نیست!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، میدان دواب ارومیه یکی از میادین خرید و فروش دام و ملزومات دامی است که هر هفته در روزهای جمعه بازار بسیار داغ خرید و فروش دام در این مکان صورت می‌گیرد.

در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، میدان دواب ارومیه برای جلوگیری از شیوع این بیماری، تعطیل اعلام شد اما بعد از گذشت مدتی در حال حاضر این مکان بازگشایی شده است.

با توجه به اینکه محیط میدان دواب ارومیه به صورتی است که خرید و فروش انواع حیوانات اهلی در این مکان صورت می‌گیرد نیاز است تا به رعایت موارد بهداشتی در این محل بیشتر از گذشته توجه شود.

عدم رعایت موارد بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی در میدان دواب ارومیه می‌تواند فاجعه آور باشد و مسئولان متولی باید اهتمام ویژه برای پاکیزه نگه‌داشتن این محل داشته باشند.

براساس دریافت پیام‌های مردمی با بازگشایی میدان دواب،  فاصله گذاری اجتماعی و برخی از پروتکل‌های بهداشتی آن طور که باید و شاید در این مکان رعایت نمی‌شود.

جمعه هر هفته تجمع بیش از حد مردم در میدان دواب ارومیه افزایش می‌یابد و در شرایط کرونایی لزوم توجه به جلوگیری از بیماری کرونا با نظارت و ایجاد امکانات بهداشتی باید افزایش یابد در غیر این صورت این مکان نیز می‌تواند به یکی از مکان‌های انتشار بیماری کرونا اضافه شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید