17:31|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1399 - 12:03
کد خبر: 14407

هسته مرکزی ارومیه فاقد خدمات شهری استاندارد

هسته مرکزی ارومیه که در واقع ویترین شهری نیز به حساب می‌آید به سبب زیرساخت‌های خدمات شهری در حوزه بهداشت فاقد استانداردهای اولیه است.
هسته مرکزی ارومیه فاقد خدمات شهری استاندارد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ارومیه که چند سالی است عنوان کلانشهر را به گفته مدیران خود یدک می کشد هنوز در فراهم کردن زیرساخت های خدمات بهداشت شهری در معابر و خیابانهای پر تردد مانند هسته مرکزی شهر با استانداردهای موجود بسیار فاصله دارد.

میدان ولایت فقیه، خیابان امام و خیابانهای منتهی به میدان انقلاب ارومیه که هسته مرکزی شهر محسوب می‌شوند ویترین اصلی در برابر هر مسافر و گردشگری است که برای اولین بار این شهر را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب می‌کند.

گرچه در سالهای اخیر اقداماتی برای تجیهز مبلمان‌های شهری در مسیر خیابانهای هسته مرکزی شهر انجام شد اما با این حال هنوز پای بسیاری از زیرساخت ها به ویژه در حوزه بهداشت شهری لنگ می‌زند و گواه آن را می‌توان نبود سرویس های بهداشتی مجهز و البته تمیز عنوان کرد.

بسیاری از مردم که در ساعت‌های پر تردد مجبور به حضور در خیابانهای هسته مرکزی شهر از جمله خیابان امام و خیابان عطایی برای خرید و یا سایر امور هستند در صورت نیاز به سرویس بهداشتی با مشکلات بسیاری روبرو می‌شوند.

به نظر می‌رسد شهری که ادعای دهن پرکنی مانند شهر نمونه گردشگری را دارد حداقل باید در خدمات شهری اولیه و ساده ای مانند زیرساخت های بهداشتی حرفی برای گفتن داشته باشد، اما نبود و یا فاقد استاندارد بودن خدمات بهداشت شهری آنهم در خیابانهایی که به اصلاح چشم شهر محسوب می شوند نمی‌تواند زیبنده عنوان پرطمطراقی مثل ارومیه، شهر نمونه گردشگری شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید