12:53|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1399 - 09:04
کد خبر: 14392
سرپرست دی کلینیک و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

ارائه خدمات مناسب هدف مهم کلینیک تدبیر است

علاوه بر افزایش امکانات مناسب در کلینیک تدبیر ارومیه، یکی دیگر از اهداف مهم در این مجموعه ارائه خدمات مناسب برای مراجعه کنندگان است.
ارائه خدمات مناسب هدف مهم کلینیک تدبیر است

دکتر عباس اسماعیلی‌ثانی، سرپرست دی کلینیک و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس سلامت باریش‌نیوز، اظهار کرد: امکانات بسیار خوب و مجهزی در کلینیک تدبیر ایجاد شده و می‌توان گفت به عنوان یکی از مجموعه‌های معتبر حتی در سطح کشوری است. 

وی افزود: 5 اتاق عمل با تجهیزات کامل در کلینیک تدبیر موجود است که امکان پوشش کلیه جراحی‌های سرپایی را دارد.

اسماعیلی‌ثانی ادامه داد: برای ارتقاء بیشتر امکانات این کلینیک نیز طرح و برنامه‌های خوبی وجود دارد که به مرور زمان راه اندازی می‌شود.

وی گفت: در صورت اینکه این مکان مجهز به امکانات بیش از این باشد پیش‌بینی می‌شود مراجعات بیماران نیز افزایش یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با راه‌اندازی و رسیدگی مستمر و منظم به آسانسورها و ایجاد امکانات مجهز و بیشتر از بروز تجمع در این مکان جلوگیری کنیم و بتوانیم خدمات بهتری برای مراجعه کنندگان ارائه دهیم.

سرپرست دی کلینیک و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه در ادامه تصریح کرد: هدف ما در نهایت به بهره‌برداری رساندن تمام امکانات دی کلینیک و کلینیک تدبیر و ارائه خدمات مناسب به مراجعین و بهره‌مندی مردم از پتانسیل بسیار بالای تدبیر و ارتقاء رضایتمندی مردم از خدمات درمانی سرپایی در سطح شهرستان و استان و حتی استان‌های مجاور است. 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید