11:57|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1399 - 13:58
کد خبر: 14390
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد:

کشف 152 مورد قاچاق از ابتدای سال جاری در آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی طی دو ماه ابتدایی سال جاری 152 مورد قاچاق از مرزهای آذربایجان غربی کشف شده که 54 درصد نسبت به دوماهه سال گذشته کاهش داشته است.
کشف 152 مورد قاچاق از ابتدای سال جاری در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز سردار یحیی حسین خانی، فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مرزبانان به عنوان سربازان وطن راه شهدای 8 سال دفاع مقدس را پیش گرفتند و برای امنیت ، کنترل و مراقبت از مرزها تلاش می کنند.

وی افزود: تامین امنیت و کنترل از مرزهای استان به طول 967 کیلومتر یکی از ارکان اصلی و مهم مرزبانان استان است چون اولویت و نیاز اصلی هر کشور امنیت و کنترل و مراقبت است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 2 هزار 235 مورد کشفیات قاچاق در استان انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال 97 کاهش 14 درصدی را نشان می دهد.

سردار حسین خانی اظهار کرد: در دوماه اخیر 152 مورد کشفیات قاچاق از مرزهای استان کشف شده که بیش از 87 میلیار ریال بوده که نسبت به دوماهه سال گذشته 52 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در رابطه با کشفیات دو ماه گذشته 33 نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی افزود: یکی دیگر از دغدغه ها و برنامه های  فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی حل مشکلات معیشتی و تامین امنیت مرزنشیان است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید