14:35|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1399 - 12:24
کد خبر: 14388
شروع فعالیت رسمی مجلس یازدهم؛

وعده‌های انتخاباتی برای آذربایجان‌غربی تعبیر می‌شود؟

مجلس شورای اسلامی امروز بطور رسمی فعالیت رسمی خود را اغاز کرده‌اند و امید است نمایندگان مجلس برای آینده استان برنامه مدون و پرباری در نظر گرفته باشند.
وعده‌های انتخاباتی برای آذربایجان‌غربی تعبیر می‌شود؟

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، امروز 7 خرداد ماه مجلس یازدهم فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرد، آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های توسعه نیافته و محروم کشور است که اگر این مجلس نیز همتی مضاعف برای محرومیت زدایی و بهبود اوضاع نامناسب استان نداشته باشد نمی‌توان نگاه خوش بینانه ای به آینده استان داشت.

نمایندگانی که امروز فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده‌اند می طلبد که با جدیت پای کار بیایند و طبق قانون در تمام حوزه‌های مختلف ورود پیدا کرده و این وضعیت را ساماندهی کنند، استان در شرایط فعلی با حضور عده‌ای از مدیران بی تجربه بنظر می‌رسد دچار برخی نابسامانی‌ها شده است که ادامه این روند هیچ فایده‌ای برای کاهش محرومیت‌ها و نواقصات ندارد مگر اینکه همه پای کار بیایند و تغییرات اساسی انجام بگیرد.

در آذربایجان‌غربی ضعف‌هایی در بخش‌های مختلف اعم از اقتصادی ، اجتماعی، عمرانی و بسیاری دیگر از حوزه‌ها به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود نمایندگان مردم رسیدگی به این موضوعات را در راس امور قرار داده و از مسئولین مطالبه کنند چرا که بی‌توجهی به مطالبات مردمی و هر گونه سهل انگاری در راستای پیگیری این موارد در روزهای آتی می‌تواند چالش‌های اساسی در استان ایجاد کند.

همچنین نمایندگان مردم در پرداخت به تغییرات گسترده که یکی از آن‌ها می‌تواند انتصابات و حضور نفرات کاربلد و توانمند در زمینه‌های کاری گوناگون باشد، باید منافع عموم مردم در نظر بگیرند و به منافع شخصی مقدم باشد، انتظار میرود در چنین موقعیتی اولویت اول وکلای مردم آذربایجان غربی و محرومیت زدایی این استان در زمینه‌های مختلف باشد و الا جز تزریق ناامیدی در بین مردم نتیجه دیگری ندارد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید