22:52|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1399 - 09:45
کد خبر: 14385
مدیرعامل شرکت مشاوران سبز زندگی کار آفرین آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

ضریب نفوذ بیمه با سرعت بالایی در حال افزایش است

در مرحله بعد با پرورش و آموزش نیروهای کارآزموده در شبکه فروش، زمینه ایجاد شناخت و بالا بردن آگاهی جامعه فراهم کرده است در نهایت خوشبختانه ضریب نفوذ بیمه در کشور با سرعت قابل قبول در حال افزایش است.
ضریب نفوذ بیمه با سرعت بالایی در حال افزایش است

لقمان پژومان، مدیرعامل شرکت مشاوران سبز زندگی کار آفرین آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، اظهار کرد: انسان در طول تاریخ  به دنبال تأمین و اطمینان از آینده خود بوده و بی‌شک یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نوع بشر، بیمه‌های عمر و اندوخته‌دار است.

وی افزود: مقوله بیمه عمر و سرمایه گذاری در دنیای کنونی، جایگاه و نقش انکارناپذیری دارد، به خصوص با توجه به اینکه نیازها و خواسته‌های انسان در ادوار گوناگون به طور دائم در حال تغییر و تحول است.

پژومان ادامه داد: گسترش ریسک افزایش جمعیت  و نیازهای متفاوت موجب تحول و تنوع در انواع بیمه‌های زندگی شده است در سال‌های اخیر بیمه‌های زندگی (بیمه عمر و سرمایه گذاری) مورد توجه و تأکید خاص سیاست گذاران اقتصادی قرار گرفته است از این رو آن‌ها بر توسعه این رشته تأکید بسزایی داشتند.

وی ادامه داد: بدون شک فاصله ضریب نفوذ بیمه در ایران به نسبت میانگین جهانی بسیار زیاد است و اصلی‌ترین عامل کم بودن ضریب نفوذ بیمه عمر در ایران، عدم اطمینان و اعتماد سازی در جامعه بر می‌گردد.

وی با اشاره به  اینکه عدم اطمینان خود معلول یک علت اصل به نام عدم شناخت است افزود: یکی دیگر از عوامل در سال‌های گذشته، عدم ارائه پوشش‌های متناسب نیاز آمار جامعه بوده است که این نقصان، خود تا حد بسیار زیاد ریشه در کمبود علم بیمه به طور عام و علوم محاسبات بیمه‌ای به طور خاص دارد.

پژومان گفت: این موضوع در سال‌های اخیر با تغییر رویکرد دولت و خارج کردن صنعت بیمه از انحصار دولت و ایجاد فضای فعالیت بخش خصوصی زمینه ایجاد دانش بیمه‌ای به روز، ارائه محصولات و خدمات بیمه‌ای متناسب با نیازهای روز فراهم کرده است.

وی خاصرنشان کرد: در حال حاضر، بیمه‌های قابل ارائه در بازار بیمه‌ در ایران با خدمات بیمه‌ای روز دنیا در بزرگ ترین شرکت‌های بیمه‌ای جهان برابری می‌کند.

مدیرعامل شرکت مشاوران سبز زندگی کار آفرین آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: در مرحله بعد با پرورش و آموزش نیروهای کارآزموده در شبکه فروش، زمینه ایجاد شناخت و بالا بردن آگاهی جامعه فراهم کرده است در نهایت خوشبختانه ضریب نفوذ بیمه در کشور با سرعت قابل قبول در حال افزایش است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید