10:54|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 خرداد 1399 - 12:31
کد خبر: 14384
یادداشت:

قطور در آب مسئولین در خواب

امروز سه شنبه 6 خرداد ماه 1399 چندین ماه از وعده مسئولین جهت بهبود شرایط منطقه زلزه زده قطور می‌گذرد که سیل در این منطقه متاسفانه مردم چادر نشین را مشکلات اساسی مواجه کرده است.
قطور در آب مسئولین در خواب

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، روز گذشته پس از سیل در منطقه قطور مردم زلزله زده در بخش قطور را دچار خسران شدیدی کرده است که گویا مسئولین خوش خیال در این مدت به چند تصویر یادگاری از این منطقه بسنده کرده کرده‌اند و اقداماتی که در این مدت مدام از آن‌ها می‌گفتند دردی از این مردم را درمان نکرد.

مخاطبان با ارسال تصاویر متعددی از این  منطقه ضمن ابراز نارضایتی و گلایه مندی از متولیان خواستاررسیدگی مسئولین به این منطقه شدند که وضعیتی بسیار نامناسبی در این منطقه شدند.

مردم قطور نه تنها به علت زلزله با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند بلکه سیل مشکلات آن‌ها را دوچندان کرد که این تلاش و همت مسئولین را میطلبد و نیاز است با تمام توان مشکلات این خانوار به دور از جلسات بدون خروجی و نمایشی حل کنند.

نتایج بررسی‌ها در این منطقه نشان می‌دهد اگرچه کمک‌رسانی انجام گرفته اما کافی نبوده است و همچنان جای کار بسیاری برای بهبود این اوضاع وجود دارد و مسئولین صرفا نام اقدامات خوب را به یدت می‌کشند و خبری از عمل چشمگیر وجود ندارد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید