11:51|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 03 خرداد 1399 - 13:24
کد خبر: 14376
یادداشت:

سریال ادامه‌دار کلنگ‌های ناسرانجام به متروی ارومیه رسید

یکی از مقامات مسئول اعلام کرد مترو شهری ارومیه در سال جاری کلنگ زنی می‌شود این درحالیست که سرنوشت بسیاری از کلنگ‌ها تا کنون نامعلوم مانده است.
سریال ادامه‌دار کلنگ‌های ناسرانجام به متروی ارومیه رسید

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اگرچه مترو شهری می‌تواند یک پروژه و ایده خوب برای شهر محسوب شود اما این کلنگ‌ها آیا سودی به حال مرکز استان دارند یا بازهم فقط در حد یک کلنگ زنی و چند تصویر در آرشیو مسئولین جهت رزومه سازی باقی می‌ماند؟

 کلنگ زنی‌های ناسرانجام بارها مورد انتقاد رسانه‌های مختلف قرار گرفته و انتظار است مسئولین در چنین شرایط که وضعیت اقتصادی در کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و به‌نظر می‌رسد امکان تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه ها با مشکلات متعددی روبه رو شود بنابراین بهتر است به‌جای وعده کلنگ زنی تلاش مسئولین برای اتمام پژوه‌هایی که سال‌هاست مردم برای افتتاح آنها در انتظاراند، باشد.

بسیاری از کلنگ‌هایی که به زمین خورده شده تا کنون نتیجه قابل قبولی نداشته‌اند و همچنین در آذربایجان غربی پروژه‌های ناتمام زیادی وجود دارد که هر بار از متولیان امر در خصوص اتمام آن‌ها سوال می‌شود نبود بودجه را یکی از مهم ترین مسائل مطرح می‌کنند.

علیرغم انتقادات رسانه‌های مختلف اقدام چشمگیری از سوی متولیان در بهبود اوضاع و تسریع در اتمام پروژه‌ها دیده نمی‌شود و این موضوع قابل تامل است که چرا مسئولین ایده‌ی متفاوتی برای بهبود شرایط ندارند و در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید به جای یک برنامه ریزی اساسی و جامع و جهش در حوزه‌های گوناگون با همان روال قبل ادامه می‌دهند.

ذهن پویا، خلاق و همچنین ایجاد مسیرهای عملی برای جذب اعتبار و سرمایه گذار می‌تواند تا حدودی مشکلات استان را ساماندهی کند که کمتر کسی تا این لحظه رغبت این عملیات را در آذربایجان‌غربی داشته است و دور و تسلسل در استان بیشتر از هر مسئله ای به چشم میخورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید