15:54|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 03 خرداد 1399 - 12:23
کد خبر: 14374
معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

خانه جوان مجازی در آذربایجان‌غربی راه اندازی می‌شود

جهت تسریع و استفاده تمام جوانان از امکانات موجود در این حوزه اپلیکیشن خانه جوان مجازی به زودی رونمایی می‌شود.
خانه جوان مجازی در آذربایجان‌غربی راه اندازی می‌شود

محمد حسین حسنی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: کلنگ زنی خانه جوان در ارومیه انجام شد که امیدواریم در صورت تخصیص اعتبار این پروژه در کمترین زمان ممکن اتمام یابد و مکانی در شان جوانان ارومیه جهت فعالیت آنها در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی و حوزه های دیگر باشد.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر جوانان در شهر ارومیه مکانی برای فعالیت‌های اجتماعی خود ندارند که این جزو یکی از دغدغه های اساسی برای ما است و دنبال راه حل برای رفع آن هستیم.

حسنی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد جوان در سطح استان فعالیت های موثری در مقابله با کرونا انجام دادند که تامین بسته‌های معیشتی، ضدعفونی معابر، بزرگداشت جایگاه مدافعان سلامت و برنامه های مختلف در فضای مجازی از اهم این موارد است.

وی تصریح کرد: آشنایی و همکاری سازمان‌های مختلف با سازمان‌های مختلف باید در اساس کار قرار بگید و انتظار داریم مسئولین توجه بیشتری برای تعامل و ارتباط سازنده با سازمان‌های مردم نهاد داشته باشند به ویژه که جایگاه جوانان در جامعه برای همه روشن و آشکار است و نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

معاون امورفرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن خانه جوان مجازی در استان گفت: این برنامه قابلیت‌های متعددی در تمام زمینه‌ها و برایاستفاده تمامی جوانان طراحی شده است که به زودی رونمایی شده و جزئیات آن اعلام می شود..

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید