04:32|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 03 خرداد 1399 - 09:56
کد خبر: 14372
پس از سالها وعده؛

فاز دوم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به خوان افتتاح رسید

بعد از گذشت 4 سال از افتتاح فاز نخست تقاطع غیر همسطح آذربایجان، فاز دوم این پروژه بعد از سالها وعده و وعید بالاخره به خوان افتتاح رسید.
فاز دوم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به خوان افتتاح رسید

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، تقاطع غیر همسطح آذربایجان‌ یکی از پروژه‌های عمرانی در ارومیه است که در راستای کاهش ترافیک شهری در سال 1393 کلنگ زنی شد اما طی این مدت بارها درگیر وعده‌های افتتاح شد و بالاخره امروز به خوان افتتاح رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این تقاطع در ۴ فاز و با ۵ روگذر و ۲ پل غیرهمسطح از سال ۹۳ وارد فاز اجرایی شده و در حالی که قرار بود باری از دوش ترافیک شهری بردارد در سال‌های ساخت خود عامل مهمی برای ترافیک شد تاجایی که مردم مجبور بودند عصرهنگام و همچنین روزهای تعطیل ترافیک سنگینی در مسیرهای منتهی به ساخت این پروژه تحمل کنند.

تقاطع غیرهمسطح آذربایجان که در حال حاضر عنوان شاخص‌ترین پروژه عمران شهری را یدک می کشد در مسیر خیابان والفجر به سمت جاده مهاباد واقع شده و اولین فاز پروژه، در مسیر مهاباد به ارومیه ۱۲ آذرماه 1396 تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

این تنها طرح تقاطع غیرهمسطح آذربایجان نیست که بعد از گذشت چند سال بخشی از آن به ایستگاه افتتاح رسید و متاسفانه اکثر طرح‌هایی که ایجاد می‌شود بعد از گذشته نزدیک به یک دهه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و این ضعف بزرگی در شهر به شمار می‌رود.

حالا که فاز دوم تقاطع غیر همسطح آذربایجان بعد از گذشت مدت طولانی افتتاح شد، باید منتظر بمانیم و ببینیم که فازهای بعدی این پروژه عمرانی چند سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری نهایی می‌رسد!
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علی عبدالله زاده
1399/03/06 - 15:19

جاده سنتو صحیح می باشد نه مهاباد!!!