16:07|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 01 خرداد 1399 - 11:03
کد خبر: 14366

طنز روز/کاهش نرخ بی‌سوادی بانوان در آذربایجان‌غربی!

روز گذشته در یکی از جلسات به‌صورت خیلی کوتاه به کاهش نرخ بی‌سوادی بانوان در استان اشاره شد که علیرغم چنین ادعایی جزئیات از آن در دسترس نیست.
طنز روز/کاهش نرخ بی‌سوادی بانوان در آذربایجان‌غربی!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، دیروز در جلسه ای اعلام شد با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانوان نرخ بی‌سوادی در بین بانوان آذربایجان‌غربی کاهش پیدا کرده، اما به هیچ عنوان به اقدامات انجام گرفته توسط این حوزه اشاره‌ای نشده است و همچنین نگارنده این مطلب موضوع را پیگیری کرد که متاسفانه در طول دوسال حتی خبری از این اقدامات گفته شده جهت کاهش بی‌سوادی را در هیچ سایت و خبرگزاری مشاهده نشد.

 کاهش بی‌سوادی در بین بانوان می‌تواند یکی از مسائل مهم و دغدغه‌های اساسی باشد که پیشهاد می‌شود بجای ارائه آمار کاغذی، سمت و سوی عملگرایی پیدا کند و اگر اقداماتی در این مورد انجام گرفته تمامی آن‌ها بصورت شفاف و واضح بیان شود.

صرفا خبری کردن یک موضوع بر اساس آمار و گزارش‌های روی کاغذ فاقد اعتبار است و به‌نظر می‌رسد مسئولین آذربایجان‌غربی در این زمینه بدون مستندات نباید آماری را مطرح نمایند، لازم به یادآوری است که مدیران ارشد استان باید دقت و جدیت کافی را در بررسی همه این موارد داشته باشند و بجای گاردگیری در مقابل انتقادات و دفاع از برخی مدیران که نه تنها کمکی به بهبود وضعیت نمی‌کند بلکه آینده استان را به مرور با مشکلات اساسی‌تری مواجه می‌سازد یک گام اساسی برای بهبود اوضاع داشته باشند.

پیش از این انتقادات زیادی بر عملکرد حوزه بانوان آذربایجان‌غربی از سوی رسانه‌ها وارد بود که متاسفانه این روند همچنان ادامه دارد و تغییرات چشمگیری در این حوزه حاصل نشده است و طبق رصد فضای مجازی و اخبار منتشر شده تا این لحظه خبری از عملکرد بانوان در ایام مبارزه با کرونا نیز گزارش نشده است.

لذا این رسانه آمادگی کامل خود، جهت انتشار اقدامات انجام گرفته حوزه بانوان را به طور کامل اعلام می‌دارد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید