17:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1399 - 09:11
کد خبر: 14351
رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

طبق الگوهای دمایی سازمان هواشناسی استان، برای هفته جاری روند افزایشی دما با شیب ملایم پیش‌بینی شده و انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری دمای اغلب شهرهای استان بین 2 الی 3 درجه افزایش یابد.
آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

مهدی صابری، رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: در حال حاضر جو آرام و پایداری در اکثر مناطق استان حاکم است.

وی افزود: برای اواخر امروز سه‌شنبه 30 اردیبهشت ماه، در مناطق مرکزی آذربایجان‌غربی، رشد ابر و احتمال بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود و از روز چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه جو استان آرام و این روند تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.
    
صابری گفت: از اوایل هفته آینده در صورت تغییر نیافتن نقشه‌های هواشناسی، احتمال ورود سامانه بارشی به استان دور از انتظار نیست.

وی عنوان کرد: طبق الگوهای دمایی برای هفته جاری روند افزایشی دما با شیب ملایم وجود دارد و انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری دمای اغلب شهرهای استان بین 2 الی 3 درجه افزایش یابد.

رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی 24 ساعت گذشته نیز اشاره و تصریح کرد: در طی روز گذشته، تکاب با 6 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان و  پلدشت با 30 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر آذربایجان‌غربی ثبت شده و همچنین دمای هوای ارومیه نیز ما بین 10 و 26 درجه در نوسان گزارش شده است.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید