18:50|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1399 - 08:57
کد خبر: 14335
یادداشت:

مردم از گرانی ناراضی‌اند/ شعارهایتان را عملی کنید

گرانی یکی از عمده مشکلات و دغدغه‌های مردم آذربایجان‌غربی است که در پیام های بسیار زیادی درخواست نظارت بیشتر از مسئولین بر بازار را داشته‌اند.
مردم از گرانی ناراضی‌اند/ شعارهایتان را عملی کنید

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، نظارت بر بازار گرانی یکی از مطالبات اصلی مردم در این روزها است که علیرغم اینکه بارها به آن اشاره شده، اما همچنان نقص‌هایی در این مسئله وجود دارکه سبب ناراضیتی مردم از وضعیت گرانی اقلام مختلف شده است.

در جلسات مختلف اعلام شده که مشکلی در تامین اقلام اساسی وجود ندارد و این موضوع برای همه مردم ملموس و روشن است که کمبود خاصی در بازار دیده نمی‌شود اما  نرخ عرصه اقلام و گرانی نیازمند نظارت بیشتر از طرف نهادهای مربوطه است.

با توجه به کاهش توانایی مردم و مشکلات اقتصادی موجود که به سبب شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی ایجاد شد مسئولین باید تدابیر لازم را برای برخورد با گرانفروشی داشته باشند و عرصه را برای جولان سودجویان تنگ تر کنند .

بنظر می‌رسد عده ای در این برهه  زمانی خوب بلد شدند از آب گل آلود ماهی بگیرند و نبود نظارت کافی این فرصت را بیش از هر زمانی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

از طرفی آنچه در اخبار مختلف منتشر می‌شود با وضعیت قیمت اقلام تا حدودی در تناقض است و نیازمند دقت، توجه و جدیت بیشتری است که می‌طلبد افراد با تمام توان پای کار باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی برخورد لازم صورت پذیرد والا امید به بهبود این وضعیت سخت و تا حدودی امکان ناپذیر است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید